Kåplackering

F1skeN

bikes with speed is all you need
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
aprilia
Undrar om någon här på forumet känner till en duktig och hyfsat billig lackeringsfirma i Stockholmstrackten? Vad tror ni en lackering av alla kåpor går på ungefär?

/Fredric

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
F1skeN skrev:
Undrar om någon här på forumet känner till en duktig och hyfsat billig lackeringsfirma i Stockholmstrackten? Vad tror ni en lackering av alla kåpor går på ungefär?

/Fredric

Dit jag ringde och hörde, namnet värt att nämna namnet med tanke på det ruttna bemötande man fick, Aros Billack i Uppsala... Lät som han hade haft sju extremt svåra år :D I vilket fall så fick jag efter mycket om och men fram ett pris, han sa runt 1500:- och uppåt. Fuck you tänkte jag och la på.

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
Gammal och slö
jag lackade alla mina kåpor till rettan utom cutsen eller vad det heter för 3000:- utan kvitto......

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Esquina skrev:
Dit jag ringde och hörde, namnet värt att nämna namnet med tanke på det ruttna bemötande man fick, Aros Billack i Uppsala... Lät som han hade haft sju extremt svåra år :D I vilket fall så fick jag efter mycket om och men fram ett pris, han sa runt 1500:- och uppåt. Fuck you tänkte jag och la på.

Menade du att de va dyrt :va

F1skeN

bikes with speed is all you need
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
aprilia
Manne skrev:
jag lackade alla mina kåpor till rettan utom cutsen eller vad det heter för 3000:- utan kvitto......

Det verkar som att man kan få till ett ganska bra pris om jobbet görs svart? Någon som vet ett ställe där dom är beredda att göra det, har inte så bra kontakter..

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...