kwak 4ever
Ny medlem
Ute med 2 kompisar idag. Fint påskväder och ett riktigt bra kör körupplevelse.....Tills att min kompis kom lite väl snabbt mot en kurva och fortsatte rätt ut i geografin.....Faaan!!! och han som inte hade skyddskläder på sig Jag vet, vi hade sagt till honom men, jeansen sitter ju bättre om hans rumpa (gay) och ryggskydd - Vad är det? Jaja.... Snabbt som fan var jag framme...Han låg som 2:a och jag 3:a....Och han hade klarat sig ...Puhhh ....Han alltså, hojjen en 05 Fireblade Repsol var ingen skön syn. Kåpor vänster sida och frontkåp helt krossad, tank ok, likaså höger sida.
Så därför undrar jag (vi) nu. Finns det någon som har repsol kåper vänster och front på lager? Någon som vet? Andra alternativ med omlackning mm?
Tycker jäkligt synd om polaren , han har fixat med hojjen hela vintern och den var sååååååå fin. Gick som en dröm. Och nu är han väldigt ledsen som ni förstår.
Mvh Kwak 4ever
Så därför undrar jag (vi) nu. Finns det någon som har repsol kåper vänster och front på lager? Någon som vet? Andra alternativ med omlackning mm?
Tycker jäkligt synd om polaren , han har fixat med hojjen hela vintern och den var sååååååå fin. Gick som en dröm. Och nu är han väldigt ledsen som ni förstår.
Mvh Kwak 4ever