TackMcFille skrev:Fairing heter en kåpa på engelska...
Du kan fa lara mig svenska hoj ord sa kan jag lara dig engelska...jag kan fan inget pa svenska (DOLPH LONDGRENN HETTER JAK)Blomquist #14 skrev:Tack
Står ju på väldigt få ställen i meckboken kom jag på nu....
Nursey skrev:Du kan fa lara mig svenska hoj ord sa kan jag lara dig engelska...jag kan fan inget pa svenska (DOLPH LONDGRENN HETTER JAK)
Biturbo skrev:Ovanligt namn på en svensk tjej!?
Nursey skrev:Jag skulle skriva kaxigt svar men det funkade inte utan alla jakla prickar.
Puss
Nursey skrev:Du kan fa lara mig svenska hoj ord sa kan jag lara dig engelska...jag kan fan inget pa svenska (DOLPH LONDGRENN HETTER JAK)
Nursey skrev:Jag skulle skriva kaxigt svar men det funkade inte utan alla jakla prickar.
Puss
Lugn skrev:Å så är det ju inte rocket science att ändra till svenskt tangetbord heller, ifall du nu skulle vilja det nån dag...
Sen går det att ändra konfigrueringen på tangenterna i windows.Sofiiaa skrev:Med utländskt tangentbord är det bara å som inte går att få till enkelt, om man nu inte skall ändra till svenskt tangentbord.
Trycker ju bara på de där Tyska ü-prickarna och sedan o eller a.
Hade jag tillgang till ett hade jag inte ens haft ett problem, bor ju inte i sverigeLugn skrev:Å så är det ju inte rocket science att ändra till svenskt tangetbord heller, ifall du nu skulle vilja det nån dag...
Nej men i Dublin.Nursey skrev:Hade jag tillgang till ett hade jag inte ens haft ett problem, bor ju inte i sverige
Blomquist #14 skrev:Nej men i Dublin.
Men jag vet vad kåpor heter nu i alla fall....
Kom på ett bra ord för komplett bakkåpa+bakram+lysen nu i stället.
Så smidigt, copy and pasteMcFille skrev:Complete rear-fairing with subframe and lights?
Blomquist #14 skrev:Så smidigt, copy and paste
Blomquist #14 skrev:Nej men i Dublin.
Men jag vet vad kåpor heter nu i alla fall....
Kom på ett bra ord för komplett bakkåpa+bakram+lysen nu i stället.
Nursey skrev:Hade jag tillgang till ett hade jag inte ens haft ett problem, bor ju inte i sverige
Nursey skrev:Hade jag tillgang till ett hade jag inte ens haft ett problem, bor ju inte i sverige
sEiKo skrev:Sen går det att ändra konfigrueringen på tangenterna i windows.
Knapparna finns där bara att det inte står åäö på dom.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari