Kåpor?

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Ort
jöttlabörrj
Hoj
Supkerduke(såld!)
Köp en kraschkåpa och lacka om det är kris? Annars kolla på ebay.com, ebay.de eller ebay.co.uk!

/M
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
pl_84 skrev:
2304376 Snart ger jag upp...
Behöver bakkåpor till en GSX-R 750 -96.. Någon som har? Färg spelar ingen roll..

Det verkar inte vara någon från Karlstad som behövde extra semester pengar (Läs tråd)..

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=124694&page=1&pp=20

har läst tråden och jag behöver pengar :tummenupp

Skicka pm om du behöver inkassohjälp

Du har fått flera frågor och tips i tråden, har du läst dom?
 
Last edited:

pl_84

Ny medlem
Gick med
12 May 2006
Ort
Ö-vik
Hoj
Suzuki GSX-r 750
Marcus74 skrev:
2305490 Köp en kraschkåpa och lacka om det är kris? Annars kolla på ebay.com, ebay.de eller ebay.co.uk!

/M


Måste ha så jag kan ha någon på bönpallen.. finns det kraschkåpor som passar till den???
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Hoztic skrev:
2306956 Det går att skära ut så att du kan sätta dit sadeln på bakramen! :tummenupp

Har hållt på några dagar men en kraschkåpsbakdel till r6an, fy fan vilket slit :huvet ska snart ut och byta alla andra också
 

Bifogat

  • DSCN2172.JPG
    DSCN2172.JPG
    58.5 KB · Visningar: 59

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Mr Helmut skrev:
2306972 Har hållt på några dagar men en kraschkåpsbakdel till r6an, fy fan vilket slit :huvet ska snart ut och byta alla andra också
Skulle behöva det till min hoj jag också, bakändan är ju tex smulor just nu :( Fast jag köper nog en komplett bakdel istället :)
Hur ska du lacka den?
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Hoztic skrev:
2306985 Skulle behöva det till min hoj jag också, bakändan är ju tex smulor just nu :( Fast jag köper nog en komplett bakdel istället :)
Hur ska du lacka den?

Det ska bli en ratbike nu så det får nog dröja lite skulle jag tro. Egentligen skulle jag vilja ha den helvit med vita fälgar men då måste jag köpa fälgar också. Igår hämtade jag en bucklig tank (blå) så nu har jag alla nya saker. Men får så vilken färg den blir i.

Kostar ju inte så mycket med kraschkåpor men satan vilken taskig passform :huvet men ska du ta ut för passagerardyna å sånt så har du ju ändå mer att göra.

Helvit eller röd, sprayburk eller lackerare :confused:

Lycka till
 

pl_84

Ny medlem
Gick med
12 May 2006
Ort
Ö-vik
Hoj
Suzuki GSX-r 750
Mr Helmut skrev:
2307003 Det ska bli en ratbike nu så det får nog dröja lite skulle jag tro. Egentligen skulle jag vilja ha den helvit med vita fälgar men då måste jag köpa fälgar också. Igår hämtade jag en bucklig tank (blå) så nu har jag alla nya saker. Men får så vilken färg den blir i.

Kostar ju inte så mycket med kraschkåpor men satan vilken taskig passform :huvet men ska du ta ut för passagerardyna å sånt så har du ju ändå mer att göra.

Helvit eller röd, sprayburk eller lackerare :confused:

Lycka till

Vart köpte du dina kåpor???
 

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Ort
jöttlabörrj
Hoj
Supkerduke(såld!)
pl_84 skrev:
2306541 Måste ha så jag kan ha någon på bönpallen.. finns det kraschkåpor som passar till den???

Klart det finns, det finns ju "street" kåpor med uttag för lysen, originalfästen och passagerarsadel. Har inte koll på något märke på rak arm sådär, men jag vet att det finns. Någon som har ett bra märke? Jag känner bara till sebimoto, motoforza men det finns ju en uppsjö med tillverkare.
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
pl_84 skrev:
2307518 Vart köpte du dina kåpor???

på e-racing

Marcus74 skrev:
2307538 Klart det finns, det finns ju "street" kåpor med uttag för lysen, originalfästen och passagerarsadel. Har inte koll på något märke på rak arm sådär, men jag vet att det finns. Någon som har ett bra märke? Jag känner bara till sebimoto, motoforza men det finns ju en uppsjö med tillverkare.

det hade ju varit kul å veta innan jag köpte mina:D

Några dagars jobb så ser den ut sådär
 

Bifogat

  • DSCN2208.JPG
    DSCN2208.JPG
    62.3 KB · Visningar: 50
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top