Cr 450?CRF 450 heter den och är 4-takt och har helt annorlunda vingar, men de ska tydligen gå att modda på men vet inte om det var de gammla vingarna eller de nyare.
CR500 kylvingar passar hyffsat, skulle även kunna tänka mig att cr 125 vingar årsmodell 1990 passar också. Sidokåpor och bakskärm låter jag vara osagt. Men något går alltid o modda på eller göra eget.
Jag har cr 500 vingar på min och det som skiljer dem åt är att de ligger inte emot tanken lika snyggt samt så är de lite större så du får göra en förlängare för fästet ifram vid kylaren. Men prova med ett par beggade kylvingar från nyare cr/crfHoppsan va tänkte jag på!
Menade CR500 hade tänkt beställa ett par till min crm men vettifan om jag ska det längre...!
Jag har cr 500 vingar på min och det som skiljer dem åt är att de ligger inte emot tanken lika snyggt samt så är de lite större så du får göra en förlängare för fästet ifram vid kylaren. Men prova med ett par beggade kylvingar från nyare cr/crf![]()
Ingen aning vad de kostar beggade. 150-200 kr kanske du kan hitta dem för mom du nu gör det. 500kr för nya.okejmen vet du vad dom ligger i för prisklass
för ett par begagnade då??
Ingen aning vad de kostar beggade. 150-200 kr kanske du kan hitta dem för mom du nu gör det. 500kr för nya.
Vad jag vet endast CRM orginal. Möjligtvis att cr 125 högerkåpan kan passa också men tvivlar starkt.Oki det är ju inte så dyrtMen jag behöver även bakkåpor men vilka passar?
![]()
Vad jag vet endast CRM orginal. Möjligtvis att cr 125 högerkåpan kan passa också men tvivlar starkt.
Antingen det eller köpa en ny. Den röda tror jag fortfarande går att få tag på. Men kostar runt 700kr eller något i den stilen. Den blåa går absolut inte o få tag på för den har utgått ur sortimentet, både vänster och höger.okej för det e så att min vänstra bakkåpa har varit i två delar så förra ägaren hade spacklatihop den så jag ska se om jag kan laga den med glasfiber eller liknande
![]()
Antingen det eller köpa en ny. Den röda tror jag fortfarande går att få tag på. Men kostar runt 700kr eller något i den stilen. Den blåa går absolut inte o få tag på för den har utgått ur sortimentet, både vänster och höger.
Lämnat in hos tapetserare.okej men hur har du gjord med din sadel har du klätt om den själv eller finns det att köpa![]()
okej för det e så att min vänstra bakkåpa har varit i två delar så förra ägaren hade spacklatihop den så jag ska se om jag kan laga den med glasfiber eller liknande
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand