Köp av 125sm, tips?

simon_svensson

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2006
Hoj
cbr
Tjena! Har tänkt att skaffa en 125:a supermotard. har ca 15-20000 att lägga på en hoj. Så nu undrar jag vad ni har för tips på hojar i denna prisklassen. Hojen ska självklart gå bra, och den ska se snygg ut!

Så ös nu på med massor av tips, gärna med bilder, detta med 125:eek:r är ganska nytt för mig så jag har inte så stor koll på vad de olika modellerna heter och hur de ser ut :tungan

Mvh Simon

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
simon_svensson skrev:
2292068 Tjena! Har tänkt att skaffa en 125:a supermotard. har ca 15-20000 att lägga på en hoj. Så nu undrar jag vad ni har för tips på hojar i denna prisklassen. Hojen ska självklart gå bra, och den ska se snygg ut!

Så ös nu på med massor av tips, gärna med bilder, detta med 125:eek:r är ganska nytt för mig så jag har inte så stor koll på vad de olika modellerna heter och hur de ser ut :tungan

Mvh Simon
Letade Sm i den prisklassen och fann inget, köpte en NSR istället! Så jag önskar dig lycka till :3freak bilda en egen uppfatning och sök på BLOCKET

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
SkorvKalle skrev:
2292251 Jag tycker du ska köpa denna.

http://www.blocket.se/vi/8533146.htm?ca=23_11_s

Hitta ett par billiga begagnade hjul och montera, bör du klara runt 20.000 :tummenupp
Ja sålänge som han har tillgång till någon som håller på med metallindustri så går det kanske för de pengarna om man tar "sporthojs" fälgar.

Men skolan finns ju om inget annat. Se bara till att det blir starkt:tummenupp

Trashcan

meldeM
Gick med
5 Dec 2005
Hoj
Lite trasig
simon_svensson skrev:
2292068 Tjena! Har tänkt att skaffa en 125:a supermotard. har ca 15-20000 att lägga på en hoj. Så nu undrar jag vad ni har för tips på hojar i denna prisklassen. Hojen ska självklart gå bra, och den ska se snygg ut!

Mvh Simon

Det enda du kan få tag på med den summan är en motardkonverterad CRM125... Dock har jag sett en Sachs ZZ(?)125, skitsnygg motard, låg på blocket för ett tag sedan för 17000.

simon_svensson

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2006
Hoj
cbr
Okej, tack för era svar! Ni får gärna komma med för- och nackdelar hos de olika modellerna, är som sagt ganska ny inom detta området.
Fortsätt gärna att ösa på med förslag, ju mer desto bättre ;) :hihi

Tack på förhand :rolleyes:

_husqvarna_

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2006
Hoj
husqvarna sm125s
har en 125 sm till salu

simon_svensson skrev:

Mvh Simon
hej jag har en husqvarna sm 125s till salu... vill ha lite mer för den men e du intreserad så saj till:)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024