Poyjs
HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
Skall köpa en NSR efter sommaren, typ 25.000:- skall jag lägga på en : men E det värt det. Menar att lite mer krydda i hojen än min NS125f. vad tycker ni,
marcus_136 skrev:Fråga nsr martin han vet
marcus_136 skrev:Fråga nsr martin han vet
Poyjs skrev:Skall köpa en NSR efter sommaren, typ 25.000:- skall jag lägga på en : men E det värt det. Menar att lite mer krydda i hojen än min NS125f. vad tycker ni,
Padde skrev:Adda nsr_martin på msn så övertygar han dig till att köpa nsr..
cRoC skrev:Talar du av erfarenhet?
Haha, precis, såfort jag ser en med NSR så addar jag Man kan ju lära sig nått nytt eller få nått nytt tips osv...Padde skrev:HA!. Jag hade redan köpt min innan han la till mig på msn. Tog inte många timmar efter man skrivigt att man köpt NSR på SH tills han la till en på msn och började snacka.
Allround skrev:Jag vet ente vad jag ska ha för 125:a..
Jag kanske ska ha NSR..
Nån som vet något bra med NSR?? det ända som jag har hört som är bra med NSR är att det är lätt att få tag i reservdelar.
ajja ha D
Solid snake skrev:Ahh shit du har inte msn, nu kan inte Nsr_martin adda dig.
NSR_Martin skrev:Åh nej, snart kommer den där NSR_Martin och tjötar om sin hoj och hur bra den är...
NSR_Martin skrev:Åh nej, snart kommer den där NSR_Martin och tjötar om sin hoj och hur bra den är...
Estremo skrev:Tycker du det är värt skillnaderna i försäkring och andra summor som man inte får igen för att få köra något lite nyare så visst, slå till. Vad är det annars du saknar på din NSF som en nyare NSR har?
Poyjs skrev:Snyggare, bättre, snabbare, acc bättre, toppar bättre, allt är bättre.
Vanish skrev:Du har PM
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |