Köpa billiga grejor från konkursade Triumph center Skåne

Nalle74

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2008
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 300 EXC -12, VTR1000F-98, m fl
Mm, gillar deras "marknadspriser" 2 st triumph t-shirts, Marknadsvärde: 570 kr exkl moms
Går att köpa hos vilken triumphhandlare som helst för ca 299kr INK moms. Nya och oprovade med kvitto och reklamationsrätt.. :)

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Inte lika mycket prylar av intresse här, och så blir det lite väl mycket flängande söderut. Får räcka med Malmö imorgon!

Igor-Larionov

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2013
Hoj
Några olika.
Mm, gillar deras "marknadspriser" 2 st triumph t-shirts, Marknadsvärde: 570 kr exkl moms
Går att köpa hos vilken triumphhandlare som helst för ca 299kr INK moms. Nya och oprovade med kvitto och reklamationsrätt.. :)

Hos min lokala handlare ligger t-shirts i prisklassen 299-399:- ink moms av märket Triumph. Så 570:- ex moms för 2 st stämmer nog ganska bra.

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Hoj
BMW R1200RS -16 Honda NSR125R -89
Min gamla Z1000 är med på auktionen, om någon behöver veta något om den så säg till. Men kort och gott klockrent skick, jag var tredje ägaren och ALL dokumentation finns (fanns) till den.

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
Vill passa på att anmärka på Units oförmåga att passa tiden... Var på en av deras utlämningar i veckan, den utsatta tiden var 09-11. Jag var på plats 09:10 efter att ha kört 10 mil enkel resa, folk på plats som hade ringt hade hört att de skulle bli sena.. Gick och käkade frukost, kom tillbaka til 10:00, fortfarande ingen på plats.. Någon sade att de skulle vara där vid 10:30.. Klockan 10:55 dyker det upp en man och därefter gick det smidigt men fyfan vad dåligt. På telefon skyllde de på mänsliga faktorn och mannen på plats hade tagit fel på dagarna... Suck..
Iaf, ta deras tider med en nya salt.. Frågan är hur det hade lösts om man varit tvungen att lämna innan gubben dök upp!? :va

Nalle74

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2008
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 300 EXC -12, VTR1000F-98, m fl
http://www.mcweb.se/markesprylar/triumph/tshirtstrojor-c-1171-1.aspx

Sveriges största Triumphandlare tar 298kr st ink moms oprovade nya exemplar, inkl kvitto, reklamationsrätt osv.

Vet att det kanske finns prisspridning hos olika handlare och de mindre är dyrare? men att sätta ett "marknadspris" där marknadspris = högsta priset någon sett på produkten är fel.
Sen är det givetvis upp till alla att handla var de vill, det är ju trots allt en demokrati vi lever i :)

// BIG N
Hos min lokala handlare ligger t-shirts i prisklassen 299-399:- ink moms av märket Triumph. Så 570:- ex moms för 2 st stämmer nog ganska bra.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Då är de flesta auktionerna slut. Fan vad folk bjuder. Undrar hur många som är konkurrenter som köper upp varulager. Sen betalas där lite väl friskt för många varor i min smak. Men det är ju bra för kkboet om där kommer in pengar.

Någon som vet vem nicket vevstaken är? Hen köper massor av saker ibland till konstigt höga priser...

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Hoj
BMW R1200RS -16 Honda NSR125R -89
"carl48" gjorde ett bra köp av min gamla hoj iaf, 48k får väl anses vara några tusenlappar under marknadspris.

I övrigt bjöds det galet, jag hade nästan ångrat mig på några saker som jag chansade på med låga bud i förra veckan, men det betalades ju långt över det i slutändan.

Grevenstid

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
Triumph Tiger Explorer
Ja det var tusan vad buden drog iväg i slutet. Kom tillslut över Tiger Explorern -13 men lblev lite mer än vad man trodde från början. Annars var det när man tittade på visningsdagen tämligen magert på deras lager.
Mest rena skräpet kvar, så det verkade som mycket hade blivit sålt vidare innan konkursen.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin