Köpa i Asien?

Naurin

Humlefärgad? Den är race-gul!
Gick med
20 Aug 2005
Hoj
Aprilia RSV1000R 2006
Tja!

Ställde just in hojjen i garaget å konstaterar att det börjar lida mot slutat av säsongen. MEN (!) något som gör det mindre jobbigt att tänka på är att jag drar till asien om två veckor :)

Skapade inte tråden för att få säga det, har nämligen en fråga. Jag tänkte passa på att köpa mig ett skinnställ när jag är där nere. ALLT är ju billigare i asien, så det borde ju även sånthär vara. Någon som gjort något liknande? Vill få tag i ett ställ av bra märke och kvalité, mao inte någon kopia som jag känner hur billigt det är om jag vurpar. :död Tänkte att det borde väl gå att hitta en vettig återförsäljare av bra märken i t.ex. bangkok? Vågar dock inte riktigt mig på att sy upp ett ställ för risken känns stor att det är någon som är van vid att sy kostymer som plitar ihop det...

Sååå, någon som vet något bra ställe, har erfaranheter, tips (bitte!) , åsikter å synpunkter eller liknande så skriv!

blackis1

Fri fart under ansvar åt folket!
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSX-R 1100, gillade skarpt K1200S, Väntar på ny Blackbird?
Naurin skrev:
Tja!

Ställde just in hojjen i garaget å konstaterar att det börjar lida mot slutat av säsongen. MEN (!) något som gör det mindre jobbigt att tänka på är att jag drar till asien om två veckor :)

Skapade inte tråden för att få säga det, har nämligen en fråga. Jag tänkte passa på att köpa mig ett skinnställ när jag är där nere. ALLT är ju billigare i asien, så det borde ju även sånthär vara. Någon som gjort något liknande? Vill få tag i ett ställ av bra märke och kvalité, mao inte någon kopia som jag känner hur billigt det är om jag vurpar. :död Tänkte att det borde väl gå att hitta en vettig återförsäljare av bra märken i t.ex. bangkok? Vågar dock inte riktigt mig på att sy upp ett ställ för risken känns stor att det är någon som är van vid att sy kostymer som plitar ihop det...

Sååå, någon som vet något bra ställe, har erfaranheter, tips (bitte!) , åsikter å synpunkter eller liknande så skriv!

Jag har svårt att se att du ska kunna hitta ett ställ i Asien, möjligen då någon av de större städerna, Bangkok, Saigon, Singapore. Själv hann jag inte med att leta hojaffär i B el S.

Jag har aldrig sett närheten till ställ i trafik i 5 länder. De finns dessutom väldigt få större hojar över 200 kubik där.

Men lycka till!

Naurin

Humlefärgad? Den är race-gul!
Gick med
20 Aug 2005
Hoj
Aprilia RSV1000R 2006
Jag ska till alla de platserna du just nämnde. Kan tänka mig att det kanske bara é en bråkdel av alla MC-förare där nere som använder skyddsutrustning, emn i en region där varje land nästan har samma befolkningsmängd som hela europa borde det väl gå att få tag i ett skinnställ av bra märke å kvalisort? :va

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...