Köpa kamera

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Triumph Street Triple -09

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Lånar tråden lite och passar på att kolla om nån har nån erfarenhet av VholdR hjälmkamera, är den nåt att ha?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Twen...6157569QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

ed: för TS, jag har en Pentax digitalkamera (inte den modellen på japanphoto dock) oxå på 10megapixel, den är suverän, jag köpte den i tokyo och den är överlägset smidigast storleksmässigt, sen filmar den i 640x480 (elelr vad fan det nu är för exakta nuffror i den upplösningen) med riktigt bra ljud.
ingen annan digitalkamera jag testat har ens kommit i närheten. (har haft sony cybershot och en canon modell-systemkamera-fast-inte-riktigt-lika-fancy innan)
med 4gb minneskort i kan jag filma i nästan 2 timmar eller ta +800 bilder på högsta upplösning.. grymt bra kamera!:tummenupp

ed2: pentax går bra att importera, va inga problem att byta språk i menyn (vetefan om svenska fanns med iof)

Last edited:

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Tror faktiskt att nästan alla dagens digitalkameror duger alldeles utmärkt för amatörfotografer.

ciparn

Medlem
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
MT-09 SP , BMW R100 scrambler
kika så att det inte är import på panasonicen, för isf finns inte svensk meny med... men den är helt ok det kommer en ny variant av tz som heter tz7 med 12x zoom.

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Ja, den lumixen var bäst i test för ett tag sedan(kommer ej ihåg var), så det är bra skit :)

mikekop

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2006
Hoj
Honda CBR 1000F -97
Jag har föregångaren DMC-TZ3, och jag är helnöjd! Välbyggd, inget skrammel alltså, smidigt format men ändå tyngd, vilket inte är dåligt enligt mig, då det gör att man kan hålla kameran stadigare. Superbra skärm, enkla snabba menyer, och jag älskar långzoomen!
TZ5:an filmar i HD-upplösning dessutom!
Kan bara rekommendera köp!

Nyheter
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska