Köpa Motogp biljetter var?

MrRoos

Kör sugen!
Gick med
16 Jul 2004
Hejsan, skall ner till sachsenring men går ju inte att köpa från motogp.com men något av mina kort. Någon som har tips på vad som felar eller någon annan bra site att köpa biljetterna ifrån.

EDIT: 2st olika visa kort, både är aktiverade och använda tidigare för internetköp. Det ena Swedbank det andra Coop kort.

Last edited:
Har du maestro card så kan kanske felet ligga i att det inte är registrerat för "utlandsköp" så var i alla fall fallet när jag skulle handla prylar från en utländsk sida.

Ingen som vet någon annan bra site där man kan köpa biljetter där mina kort fungerar bättre?

När ja va på Motogp så köpte ja biljetten här http://www.gosporttravel.com/motor-f1-resor/moto-gp/
Men ja köpte ju min inklusive flyg och hotell, ja var supernöjd allt klaffade inget krångel.:banana
Vi åkte till Catalunya GP i Barcerlona vi bodde inne i Barcerlona och tog pendeltåg till banan inga problems.
Då fick man ju både en storstadsresa och en motorresa i ett :)

Larsson

Testade lite fler kort igår utan framgång, köpte sen biljetter på gpticketshop.com, så nu är steg ett klart, skall bara fixa tll någonstans att slagga och byta framdäck :-)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick