Köpa nya stryker demo

elvedin

Ny medlem
Gick med
16 May 2015
Hoj
r1 2003
Hej undrar bara en liten sak hoppas ni vet lite mer än jag. Ska köpa en ny stryker 2016 den har varit demo hoj men rullat 3mil, ny kostar 115000kr han skulle räkna hur mycket han kan sälja den vad tycker ni är ok pris tack

notrightrider

The white zone is for loading and unloading only
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Stryker...?

IMG00099.jpg

Kymco!

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Ut ur leveranshallen = minus 20 000:- är en ganska bra uppskattning för nya bruksfordon så sikta på det och se var det leder =)

Dragkedjan

Medlem
Gick med
18 May 2007
Hoj
Street triple R -14
95 000 - 100 000:- tycker jag är rimligt om du inte får några tillbehör med.:tummenupp

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Tack för ett bra svar får de vad han börjar

Mm det gäller att inte vara "för sugen" för sånt läser nasarna påengång :mattias

2009 tjöpte jag den nyaste hojen jag ägt vilket var en streetmaskin som stod hos HD på Sveavägen, den hade rullat hela 180 mil så man kan gissa på ett hyggligt felköp. Sist jag förhandla över telefon kosta det mig en tågresa och två taxiresor i onödan trots att jag faktiskt köpte den hojen = jag dividerar gärna på plats. På 180 mil var det naturligtvis svårt att hitta något att pruta på men priset var rätt och enda hindret var att någon stjärna hade varit inne och reserverat den.

- Han får aldrig igenom det med regeringen hemma, förklara jag bestämt för säljaren och att han kunde slå en signal samma eftermiddag när jag fått rätt.

Då var vi på samma våglängd och jag vet inte vad "stjärnan" hade sagt men säljaren förklara att hojen var min inom utlovad tid. Ganska säker på att priset blev 30 000:- under listpris som ny och jag vill påstå att det inte spelar någon större roll om hojen gått 3 mil eller 300 mil = den är inte ny längre och därav min rekommendation. Själv hatar jag att sälja vad det nu än gäller men köpa är jag ganska bra på...

Hoppas du fyndar!

Last edited:

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Hej hej.
Idag tog min kollega hans 2016 Yamaha Stryker till jobbet.
Fy fan vad fet den var, blev lite förälskad.
Så snygg och lite mer åt cruiser hållet än bobber.

Thats all folks!

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...