Köpa Snus Vart Billigt!!!!!

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Vart köper man snus nu när dom där blå smurfarna ska höja skatten så är det lika bra att bunkra upp :mad:

inget snack om att jag ska sluta ingen vill ha en grinig Gottis även om det är vinter :huvet

fan man skulle inte ha slutat till sjöss nu va det iaf billigt med Sprit,cigg,snus och kvinnor :näsblod

Gottis skrev:
2547382 Vart köper man snus nu när dom där blå smurfarna ska höja skatten så är det lika bra att bunkra upp :mad:

inget snack om att jag ska sluta ingen vill ha en grinig Gottis även om det är vinter :huvet

fan man skulle inte ha slutat till sjöss nu va det iaf billigt med Sprit,cigg,snus och kvinnor :näsblod

Jordnära i Alingsås. Hittar du billigare är det stulet.

MickeXJR1300 skrev:
2547396 Jordnära i Alingsås. Hittar du billigare är det stulet.

gör inte mej ett skit om det är stulet bara det är billigt :arsele
fan så sällan jag är i alingsås efter det tog slut med carro men om det inte finns nått bättre så får jag ta en kopp kaffe hos dej Micke va kostar det per dosa va länge sen jag va där typ i våras någon gång

Gottis skrev:
2547400 gör inte mej ett skit om det är stulet bara det är billigt :arsele
fan så sällan jag är i alingsås efter det tog slut med carro men om det inte finns nått bättre så får jag ta en kopp kaffe hos dej Micke va kostar det per dosa va länge sen jag va där typ i våras någon gång

Vet inte exakt pris, men det är inte många ören över inköpspriset från tobaksbolaget. Skulle tro runt 20 för en general.
Klart du får en kopp om du vill.

Om du kan tänka dig snusa Granit som jag så kan du köpe en stock för 115kr i gamlestan (Lars kaggsgatan, vid bellevue).

Jag ska dock sluta nu (nån gång), måste ju ha pengar till däck å annat bös :näsblod

Styckpriset på granit hos willys i tuve är 12.50:-
Stockpris vet jag inte.

Kronan kostar 13.50:-
En dosa rapé kostar typ 20.50:-

Bus-Bo skrev:
2547754 Jag såg en kille i skolan som ersatte snusen med servetter och drack kaffe i tid p otid. Det kan ju vara en lösning?
Honom känner jag, jag tror inte det funka!

Men russin från gröna påsarna i lumpen, på slutövningen, det funka. Hörde att killen höll upp i 4 månader, men sen torska han dit igen efter en fest...

Alming skrev:
2547759 Honom känner jag, jag tror inte det funka!

Men russin från gröna påsarna i lumpen, på slutövningen, det funka. Hörde att killen höll upp i 4 månader, men sen torska han dit igen efter en fest...
Ja det låter ju inge bra, men fyra månader på russin då är det en skarp kille vi snakkar om, ingen vanlig svensson ;)

:tummenupp
Gottis skrev:
2547382 Vart köper man snus nu när dom där blå smurfarna ska höja skatten så är det lika bra att bunkra upp :mad:

friskväderstorget .där insatslägenheterna e .dom med inglasade balkonger,
det finns en tobaks affär där intill en blomsterbutik.
dom tar 199 kr för en stock rape portion ..brukar köpa från dom

om man har vägarna förbi "Sahara" restaurangen i Gbg där säljer dem 190-200 spänn stocken!

fan de va nån polare som sa till mig var man köper riktigt billigt snus, va typ 150 spänn stocken eller nåt... :S men synd bara att man supit bort minnet... kommer fan ionte ihåg... skall fundera lite till på detta... :va

har redan provat det där med kaffe och papper funkar ett tag men nu tycker jag det är gott att snusa och har inga planer på att lägga av :arsele

ja rape Portion ska det va :)

Tack för tipsen då är det bara att bunkar upp innan skatte höjningen älskar alla som röstade blått just nu det gynnar verkligen låg och medel inkomsttagarna

fick 500 spänn mindre skatt i månaden men när a-kassan höjs och försäkringen höjs för inte tal om snuset så gick jag back jippy :tummenupp

Gottis skrev:
2548712 har redan provat det där med kaffe och papper funkar ett tag men nu tycker jag det är gott att snusa och har inga planer på att lägga av :arsele

ja rape Portion ska det va :)

Tack för tipsen då är det bara att bunkar upp innan skatte höjningen älskar alla som röstade blått just nu det gynnar verkligen låg och medel inkomsttagarna

fick 500 spänn mindre skatt i månaden men när a-kassan höjs och försäkringen höjs för inte tal om snuset så gick jag back jippy :tummenupp

Det är gott att förmögenhetsskatten är på väg bort dock, nu kan man spara ihop några miljoner med gott samvete :tummenupp

Johansson skrev:
2549303 Det är gott att förmögenhetsskatten är på väg bort dock, nu kan man spara ihop några miljoner med gott samvete :tummenupp

Ska du spara ihop till flera mille? Trodde du skulle göra dig av med den du hade... (inte ens ja skrattar åt det kassa skämtet :rolleyes: )

Var är snuset dyrast då?

Jag pyntade runt 45 norska på en statoil i bergen runt hemsedal nånstans :mad:

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa