Starstriker
Som man googlar får man svar
Vill du ha en hund eller försöker du bara bli någon?
Kan inte låta bli att läsa in samma saker som du i trådskaparens inlägg.......
Vill du ha en hund eller försöker du bara bli någon?
Kan inte låta bli att läsa in samma saker som du i trådskaparens inlägg.......
Va häftig du är. Lär dig att sluta då.
Sluta med vad?
Att läsa in samma saker som d1ce.
Ha ha inte min Freja heller. Hon går och lägger sig klockan 22 varje kväll och sover in i det sista varje morgon. Vardagar till 8 och helger ibland till 12, 13 om husse är bakfull.
Jäkla tröttmössa jag har till jycke. Hon vägrar gå morgonpromenad, hon kissar på vägen till bilen sen ska hon åka till jobbet och sova vidare. Sen vaktar hon dörrar fram till lunch och får promenera 40min. Sen ska jobbas vidare till 17 med vakt av dörrar.
Sen på kvällen händer det olika saker promenad, motion, leka softa mm. Tills klockan 22 ingen då hon går upp och lägger sig och det hela börjar om igen.
Hahaha.. Känner igen det där. Försök att få min staffe tik upp ur sängen innan klockan 10.00 en söndag, Mission Impossible!
Jag tror ju att han menar att det är fransk bulldog som är aggressiv eftersom texten han citerade löd: "Klart du ska ha en fransk bulldogg! Men det klart, inte så outlaw kanske ...".
Hahaha.. Känner igen det där. Försök att få min staffe tik upp ur sängen innan klockan 10.00 en söndag, Mission Impossible!
Jack Russell, stor hund i liten förpackning + att du kan ta med den på hojturen !. Eller varför inte en Parson Russell, ett par storlekar större.
men en fransk bulldogg är väl fan inte agressiva?
vad som helst men inte jack russel ska man skaffa..
skämtosido, MYCkET hund förpackad i en för liten klädsel...
Jag tycker Dalmatiner är fina hundar, och den enda sådan jag träffat hade det bästa psyket jag sett på en hund. Om jag ska ha en hund någon gång blir det nog en sån.
Lurigt psyke.Haha. Mina grannar i Frankrike hade en sån som hette Hipsie. Vi kallade den Hispie. En dag sprang den över häcken och nackade en annan grannes pudel.
Vad jag hört så ska de inte ha vidare stabilt psyke de där dalmatinerna?
Lurigt psyke.
Fäller otroliga mängder.
Blir ofta döva.
varför skall man skaffa en zigenarjycke?
Kan bara hålla med. 9 av 10 Jacks som man möter är totalt understimulerade och bara skäller och bråkar. Det är ägare som inte vet vad de köper för hund utan går efter vad de sett på Frasier eller liknande tv-serier.
Men är man ute efter typ en Jack men inte är beredd på allt vad en sådan aktiv terrier har i paketet så är Dansk Svensk Gårdshund ett bra alternativ.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|