lahi
Gixxerpilot
- Gick med
- 6 Aug 2003
- Hoj
- Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Jag ska köpa sportbil.
Siktat in mig på Lotus Elise, Opel Speedster (gärna turbo), eller möjligvis en mysig TVR.
Nu kom frun och lade sig i det hela så nu blev budgeten 100000 och önskemål om 5 säten eftersom jag har fru och tre barn... glassätarbil.
Jag tänkte mig att tvåsits, mittmotor, öppen och lätt hade varit skitkul men egentligen blir nog en 5-sits cabbe mer använd. Annars kommer man inte ut så ofta...
Så vad finns det?
100000:-
5-sits
Cabbe
Lätt
Mycket motor
Ingen tråkig standardbil med avkapat tak. Typ bmw 328 och såna tunga as.
Rolig när det svänger!!!
Eller ska jag köpa en Lotus eller Opel Speedster istället och strunta i vad frun säger
Hade ju varit trevligt om någon TVR haft baksäte men det har de ju inte...
Siktat in mig på Lotus Elise, Opel Speedster (gärna turbo), eller möjligvis en mysig TVR.
Nu kom frun och lade sig i det hela så nu blev budgeten 100000 och önskemål om 5 säten eftersom jag har fru och tre barn... glassätarbil.
Jag tänkte mig att tvåsits, mittmotor, öppen och lätt hade varit skitkul men egentligen blir nog en 5-sits cabbe mer använd. Annars kommer man inte ut så ofta...
Så vad finns det?
100000:-
5-sits
Cabbe
Lätt
Mycket motor
Ingen tråkig standardbil med avkapat tak. Typ bmw 328 och såna tunga as.
Rolig när det svänger!!!
Eller ska jag köpa en Lotus eller Opel Speedster istället och strunta i vad frun säger
Hade ju varit trevligt om någon TVR haft baksäte men det har de ju inte...