Köpa U2-biljetter, svårt eller?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Min syrra vill gå och se det där Emo-bandet U2 och hon övertalade mig att köpa biljetter då hon är utomlands.

Men jag har aldrig köpt biljetter tidigare, jag har alltid lyckats få nån annan att göra det åt mig.
Ska man bara logga in på Ticnet när de släpps eller ska man ringa eller hur gör man?
Ska man sitta och uppdatera konstant vid 9-tiden när biljetterna släpps?
Jag har hennes visakorts-nummer, det räcker väl?

Dominator-Rocks

Guest
Sitta och uppdatera :nicka

Visakortets nummer plus dom tre sista på baksidan men det visste du nog redan.

ZX6R20007

Storfiskare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
ZX6R-07 gånger 2,GSXR 1000-02,.
Är det hon som får betala delarna du behöver till duccen som tack för hjälpen nu när du har kort nummret? :) Som tidigare sagt, sitt och uppdatera, kanske finns flera återförsäljare med till biljetterna som du kan bläddra mellan, då är ju chansen större att du hinner få ett par plåtar. Lycka till. :)

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
nänä, funkar aldrig, servern kraschar. tror det är säkrast om du slår upp ett tält utanför och hänger där tre dar i förväg.

ta me en cd-spelare så kan du lyssna på Sunday blooody suuunday!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
nänä, funkar aldrig, servern kraschar. tror det är säkrast om du slår upp ett tält utanför och hänger där tre dar i förväg.

ta me en cd-spelare så kan du lyssna på Sunday blooody suuunday!

Skulle inte lyssna på skiten om jag så fick betalt :brinnerup
Min kära syster var så snäll så hon köpte 4st AC/DC-biljetter till Ullevi i sommar så jag får väl återgälda det genom att göra detta för henne. Fast jag vettefan om det är värt det, hade det varit Iron Maiden så hade jag tältat för att få tag på U2 till henne...

Edit/ Räcker det att uppdatera denna sida och klicka i hur många biljetter jag vill ha och sen bara gå vidare?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Be henne kolla på avsnittet "more crap" med South Park så slipper hon. De beskriver ganska bra vilken skithåla Bono är.

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
Edit/ Räcker det att uppdatera denna sida och klicka i hur många biljetter jag vill ha och sen bara gå vidare?

När biljetterna släpps så loggas alla som är inloggade ut från deras sida, så då är det bara att logga in och köpa. Nu vet inte vad vad det är för tryck på att se U2, kanske inte är några problem alls. Med metallica/acdc/springsten kan det ju vara knepigt.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
"Min syrra ska se U2".

Jomen tjenare. :hihi

Är hon snygg? :brynad

:mad: Vill jag se Emo-band så skulle jag hellre gå på Tokio hotell, då har man ju åtminstone en chans att ragga upp något litet emo-luder med självmordstankar :näsblod

Dessutom så är hon dubbelt så gammal som dig, eller nästan iaf :D

Edit/ Står i kö på sidan nu, beräknas ta mer än 15 minuter står det. Många med dålig musiksmak som sitter framför datorn verkar det som.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
:mad: Vill jag se Emo-band så skulle jag hellre gå på Tokio hotell, då har man ju åtminstone en chans att ragga upp något litet emo-luder med självmordstankar :näsblod

Dessutom så är hon dubbelt så gammal som dig, eller nästan iaf :D

Edit/ Står i kö på sidan nu, beräknas ta mer än 15 minuter står det. Många med dålig musiksmak som sitter framför datorn verkar det som.

Sant, synd bara att dom ska vara så bleka och taniga.

Ja, desto bättre då mao. :brynad

Fast iof, ska hon se U2 så vet jag inte riktigt..

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Många med dålig musiksmak som sitter framför datorn verkar det som.

Jag tippar på att det är fler här inne som har gamla tribals, feta kedjor runt halsen och som har Blink182 i MP3:an än vad det är som lyssnar på U2. Undrar vilket som är värst?!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag tippar på att det är fler här inne som har gamla tribals, feta kedjor runt halsen och som har Blink182 i MP3:an än vad det är som lyssnar på U2. Undrar vilket som är värst?!

Jävligt sant iofs...

Nåja, biljetter är köpta nu men det blev till den 1:a augusti istället då den första konserten var slutsåld. Och jag lät tjejen sitta och hålla koll eftersom jag var tvungen att jobba, lagom till lunch kom hon in :D

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Lyckades knipa 5 bra sittplatser till första konserten..

U2 är inte mitt favvo-band direkt men jag gillar musik... speciellt live och det tror jag U2 är grymma på... :yoparty

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
RSV Mille -02
U2 är grymma på... :yoparty

Kan lova att de är grymma. Har sett dem tre gånger live förut och de är helt underbara live. Fick tag i 6 ståplats till fredagen.
Blir en svettig sommar....
Bruce 5/6
AC-DC 21/6
U2 31/8
Sen ska man klämma in en mc semester nånstans mittemellan.
Tur att man har en förstående fru :banana

Nyheter
BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...

Norrtälje Custom Bike Show

Förra året firade Twin Club...

Harley-Davidson Euro Festival närmar sig 

8–11 maj smäller det – tiot...