Köpa utrustning - Bra ställen Älvsborg-Göteborg?

rAWTAZ

Skvimpa.
Gick med
10 Aug 2005
Hoj
Liten sladdrig offroad-Honda från -98
Tjenamoss,

Har efter ett par dagars hugande insett två saker; 1) Utrustning kostart APA totalt sett, tom mer än jag trodde det gjorde, och 2) Det tar tid att bestämma sig o hitta rätt.

Pga att det kan ta sådan jäkla tid, iaf för folk som mig som alltid vill kolla upp varenda detalj o recension av allt som finns innan köp, är det bara o sätta igång direkt :gnissla

Min fråga är om någon har tips på vart man bör gå för att få tag i en full utrustning, när man bor runt Borås-Göteborg. Har inget emot att dra till GBG om inget vettigt finns i Borås, och funderar på om Honda Center har mycket saker, och även mycket viktigt, tid och kunskap för att hjälpa mig..? Det är mycket det som behövs, osså givetvis ska priset vara bra. Kan tänka mig att en del ställen helt enkelt är billigare än andra men ändå har bra saker.

Jag ska köra touring/offroad (alltså åt Africa Twin/Transalp-hållet), så ett skinnställt för racing e ju uteslutet :) Vet inte vad det finns kvar så att säga, det är väl Goretex o skinn i mer allvärdersaktiga ställ antar jag.

Thanks for any support :)

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
rAWTAZ skrev:
Jag ska köra touring/offroad (alltså åt Africa Twin/Transalp-hållet), så ett skinnställt för racing e ju uteslutet :) Vet inte vad det finns kvar så att säga, det är väl Goretex o skinn i mer allvärdersaktiga ställ antar jag.
Aja, så fort du provkört min cykel så ligger transen/afrikanen på blocket. :7peta

För att, egentligen, vara helt vilse i dina trakter har jag ändå fått för mig att Bike i trollhättan har ett bra utbud. Är väl bara en 10 mil från dig kanske...

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Honda-Center
Yamaha-Center
Kenneths MC
Flying Eagle
Handelsboden
Johans Mc