Köper 125cc! Hör av er så fort ni har nåt att erbjuda.

Adde1996

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
...
Hejsan killar och tjejer jag har precis skapat ett konto här pga att jag behöver hitta någon som säljer 125cc motorcykel, en racingmodifierad helst.Inte för gammal ska den inte vara men inte för dyr heller.Antingen en Aprilia eller en Yamaha Yzf 125cc men annars en annan modell som är bra men helst inte under 2006 års modell.I och med att jag måste köpa hela säkerhets kittet [ allt skydd alltså ] som säkert kommer kosta upp till 15,16 tusen kr så tänkte jag att MC`n inte får kosta mer än 15-25 tusen. [ Om ni tycker att detta är för lågt pris så skyll inte på mig för att jag har fått samma pris tips från precis varje Roadracing klubb jag har kontaktat :).Snälla hör av er så fort som möjligt.Mobil:0702380291,Adrian Irimus heter jag och jag är 16 år.

Last edited:

Adde1996

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
...
Hejsan Mattias jag blev sjukt glad av att se ditt ett svar :) Tack så jättemycket jag ska testa på det så fort som möjligt.Best wishes Adde:)

Adde1996

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
...
Hejsan zzoolie jag tittade på den och den är jättefin men jag behöver tyvärr en roadracing motorcykel :) Ta inte illa upp men annars var den jättefin.Men jag behöver som sagt en roadracing modifierad motorcykel :).Tack för att du tog lite av din tid att *Posta* ett svar :).Hör gärna av dig om du hittar nåt på blocket eller om du vet en kompis som säljer.Take care :):tummenupp

fractal101

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2011
Hoj
2x rs 125 02 1x SX 125 09
läser ni inte vad han skrivit?
är ni för säljkåta?.. han vill inte ha någon motard ..

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Säljer min Cagiva Mito, hör av dig via PM vid intresse.

Den är lite äldre än vad du vill ha, men mig veterligen har ingen större utveckling skett på varken chassi- eller motorsidan sedan dess vad gäller 2t 125or. Den enda 125an jag sett med styrdämpare :)

zzoolie

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2012
Hoj
Yamaha YZ 450 F 2005
visste inte vad roadracing var men bytte min mot en yz 450 f 2005 bild finns på min profil

Adde1996

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
...
Jättefin Bike du har där men ta inte illa upp jag behöver en roadracing modifierad MC en 125:a :) Annars var den superb.

Adde1996

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
...
Hmm jag har aldrig hört talas om den motorcykeln men men chassit påminner mig om en annan motorcykel :) Jo hursomhelst så gillar jag den faktist :) Jag är intresserad så jag undrar om du ka posta lite bilder och så kan vi tala om priset efter det :) Tack för ett bra inlägg på min post :):tummenupp

Svenne100

Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Hmm jag har aldrig hört talas om den motorcykeln men men chassit påminner mig om en annan motorcykel :) Jo hursomhelst så gillar jag den faktist :) Jag är intresserad så jag undrar om du ka posta lite bilder och så kan vi tala om priset efter det :) Tack för ett bra inlägg på min post :):tummenupp

Jag antar att du menar mig? Använd citat-funktionen ;)

PMa din mail så skickar jag lite bilder och info :)

Svenne100

Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Hoppsan, såg inte att du skrivit här. Skickar nu!

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0