Köper cylle till tzr -89

sQuinty

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
Snart Aprilila 250 rs =D
Söker efter en begangnad cylinder till min tjejj.. Hennes cylinder sprack under vintern under mystiskt omständigheter :notme

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Sprack? Kanske för lite kylarvätska och kanske i kombination med en läckande packning.

Kolla med olika skrotar. Finns nån bra tråd med massa länkar till skrotar på forumet tror jag.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Bodoe skrev:
Sprack? Kanske för lite kylarvätska och kanske i kombination med en läckande packning.

Kolla med olika skrotar. Finns nån bra tråd med massa länkar till skrotar på forumet tror jag.

Skulle iförsig gissa på att det vart för lite Glykol i kylarvattnet. :fakta

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
skyll på tjejen... d va säkert din hoj... men iaf... d va en svin kall vinter å så va d väl för ltie glykol i kylarn...

vafför inte köpa en ny cylinder?? då vet man juu va man får??? kostar väl iof lite mer... kollat va d kostar me en ny?? kanju va bra åå veta om nåt händer me min...

men om du vill ha en beggad så ska du nog kolla me nån MC skrot.. finns nåra st i sverige.. vet dock inte var...

sQuinty

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
Snart Aprilila 250 rs =D
Cylindern läcker inte längra.. Har slipat ner den å svetsat på ! ypvs:n fungerar även ! Men ja e bara nyfiken på om man skulle kunna hitta en begangnad nånstans ! En ny e dyr som snor !!

Har hört att de ska finnas en sökmotor där man kan söka på alla skrotar i sverige sammtidigt !! Är de nån som har den så släng in den !!

Och ja min cykel hadde "lite" lite glycol i vinter :rodnar Men men.. Man lär sej ju altid nått !

Och ja min motorcykel å ja har ett förhållande :D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...