Joker skrev:25mil har jag kört med in dtr och det är inga probs!
EBS skrev:Jag har kört 57 mil med en KMX med en campingryggsäck på ryggen och ett tändstift som gått 1000 mil (ville inte varva över 8500).
HA! Jag vann!
Joker skrev:Hm, du servar den ofta va?
Blir jag gammal och smart om ett år då?EBS skrev:Jag var ung och dum då. Det va ett år sen. Jag visste inte att det va det som va felet förens jag bytte stift.
Out_Spinner skrev:Blir jag gammal och smart om ett år då?
Men ÅH! Det såg ju nästan nytt ut. Jag hade ju nya men ett av dem åkte ner under altanenEBS skrev:Japp. Då slutar du återanvända kolvbultsclips å sånt..
Hammet skrev:jepp, köper troligen en DT125R-89a i uppsala immorn och sen ska jag KÖRA den hem, kalla mig dum eller nåt att åka 25mil med en dt125a i +10c jag knner mig det iaf. blir att köpa några redbull
det kan jag redanBiifer skrev:Kan du köra på bakhjulet innan året är slut då?
Hammet skrev:jepp, köper troligen en DT125R-89a i uppsala immorn och sen ska jag KÖRA den hem, kalla mig dum eller nåt att åka 25mil med en dt125a i +10c jag knner mig det iaf. blir att köpa några redbull
Trodde du ja! Rg´n pajjar ungefär vid södertäljeEsquina skrev:Jag köper oxå mc imorgon I Uppsala oxå, RGmaniac kommer på besök
EBS skrev:Jag har kört 57 mil med en KMX med en campingryggsäck på ryggen och ett tändstift som gått 1000 mil (ville inte varva över 8500).
HA! Jag vann!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |