Kör för mycket båge

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Haft mycket klagomål hemma den sista tiden att man aldrig är hemma pga att man alltid kör motorcykel eller är på gymmet vilket gör att städning osv får skötas enbart utav tjejen.
Efter mycket tjat har vi nu kommit överens om att jag ska sköta disken helt o hållet så ordnar hon det andra i hemmet. :yoparty
Dock är hon inte medveten om att Marcus precis har beställt en diskmaskin på nätet.
He he nu kan jag köra ÄNNU mer hoj :rofl

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Tanken har aldrig slagit dig att du har lyckats hitta en tjej som föredrar att träffa dig framför att sitta ensam och vänta på att diskamskinen skall gå färdigt.......

TomTroll

Hojlös
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
Kawazaki ZZR600-94 + några ännu äldre
Vad skall man säga... Är man inte hemma så skitar man ju inte ner. Och då skall man väl inte heller behöva städa? :va

Jimbo

JA HEJ DU
Gick med
5 Jul 2004
Hoj
R1 -98
Marals76 skrev:
Haft mycket klagomål hemma den sista tiden att man aldrig är hemma pga att man alltid kör motorcykel eller är på gymmet vilket gör att städning osv får skötas enbart utav tjejen.
Efter mycket tjat har vi nu kommit överens om att jag ska sköta disken helt o hållet så ordnar hon det andra i hemmet. :yoparty
Dock är hon inte medveten om att Marcus precis har beställt en diskmaskin på nätet.
He he nu kan jag köra ÄNNU mer hoj :rofl

Jag gjorde exakt samma sak, inte fan kom jag undan för det.
Så jag gjorde det enda rätta,, flyttade ut till en egen lya med min hoj.

diskamaskinen tar jag givetvis med mig :gnissla

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Ja du, välkommen till det onda ekorrhjulet. Nu är det disken, nästa månad tvätten, efter det så skall du ta hand om städningen också. Det kallas "jag är aldrig nöjd syndromet". Lösningarna på problemet är:
1) skaffa städerska som sköter markservicen (funkar kalas)
2) avskaffa tjejen (funkar sådär i längden)

Alla tjejer är onda! :brinnerup

Last edited:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
loser skrev:
Ja du, välkommen till det onda ekorrhjulet. Nu är det disken, nästa måndad tvätten efter det så skall du ta hand om städningen också. Det kallas "jag är aldrig nöjd syndromet". Lösningarna på problemet är:

Alla tjejer är onda! :brinnerup

Wörd :mattias

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
loser skrev:
Ja du, välkommen till det onda ekorrhjulet. Nu är det disken, nästa månad tvätten, efter det så skall du ta hand om städningen också. Det kallas "jag är aldrig nöjd syndromet".

Ja man måste passa sig så inte sysslorna blir fördelade.

Harrysson

Nu 12kg lättare. Hur många häst gör det?
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
FZ6S -05
aRWe skrev:
100 mil på en helg är det för mycket hoj?

Det är väl snarare tiden som är problemet. Det beror alltså på hur fort du kört. Med busan motsvarar det väl ungefär som att gå ut och köpa kvällstidningen. :hihi Märkte hon att du varit borta?? :fatta!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...