Kör Vespa - få betalt för det! Stockholm Göteborg och Malmö

ka313

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
Piaggio Vespa GT200
Tjena. Företaget jag jobbar på har skrivit här i forumet tidigare i jakt på bra tjejer och killar runt om i landet som är sugna på att jobba lite extra.

Vi kör med vespor och reklamskyltar och söker just nu personal i Göteborg och Stockholm med omnejd till fredagen den 3e oktober. Du jobbar i grupp med 3 andra och kör runt med vespan och släpet samt stannar upp och delar ut ett varuprov för vår kund på centrala platser. Du jobbar 1045-1600 och utgår ifrån Mölndal resp Södermalm.

Är du intresserad så kolla in http://www.lookmedia.se innan du mailar (PMa EJ!) jobb@lookmedia.se med ett kort mail/cv om dig själv samt med alla dina kontaktuppgifter

Vi har hjälm och kläder, ni har kunskapen och det goda kundbemötandet!

Last edited:

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Jag skulle gärna jobba som det men går ju i skolan de tiderna. Det finns inga bara helgjobb elle?

ka313

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
Piaggio Vespa GT200
Jag skulle gärna jobba som det men går ju i skolan de tiderna. Det finns inga bara helgjobb elle?

Skicka in en ansökan så lägger vi in dig i vårt personalregister för framtida kampanjer. Dock är det 50/50 med kampanjerna när de sker. Denna gången är det en veckodag som det kniper.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
komet jagar mej som fan ang detta.

jag är intresserad av framtida event. skall jag skicka in en ansökan till er direkt eller räcker det jag har via komet?

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
och du blev chef på look media när?:7peta :va

I och med att minnst en plats är tillsatt och interjuver till restrerande platser har varit under dagen för att få det jobbet, så räcker det med att vara vara lika smart som dig (eller lite smartare behövde man beviserligen vara) för att fatta att det är rätt sent nu, då jobbet är på fredag:dummer

"suck"

Men det är klart, kan ju vara bra att ansöka ändå så har man chans till framtida jobb:rolleyes:

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
I och med att minnst en plats är tillsatt och interjuver till restrerande platser har varit under dagen för att få det jobbet, så räcker det med att vara vara lika smart som dig (eller lite smartare behövde man beviserligen vara) för att fatta att det är rätt sent nu, då jobbet är på fredag:dummer

"suck"

Men det är klart, kan ju vara bra att ansöka ändå så har man chans till framtida jobb:rolleyes:

tur för dej att du sa det själv. annars hade du fått ett mkt nedvärderande inlägg från min sida:)

sov sött

Marvin

Newbie
Gick med
14 Sep 2007
Hoj
Monster 696
Va är det för hojar ni kör? Tänker mest på kubik då! :p

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand