Köra i dag Söndag 23/3?

TLR-Johan

Hojlös :(
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tidigare Suzuki TL1000R. Vill ha en 748:a!
Såg bilderna från igår, ser så gott ut. Vill också ut o köra, attans att hojen inte är besiktigad :(

Robz

Guest
Får se om frun släpper ut mig i eftermiddag.... Hmmmm om jag räfsar hela trädgården så kanske... :fakta

micke.a

Japp
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
AS 3 125:a 1973,GSXR750 2006.
Ja då blev det en liten runda till i dag för mig, Robz & roger.Där var två andra med från början också, men tyckte vi höll för högt tempo men vad kan man vänta sig när roger tar täten, fullt ös från början till slut :bow :bow :bow :bow :tummenupp :D

Rogerr

Radical Touring
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo då
micke.a skrev:
Ja då blev det en liten runda till i dag för mig, Robz & roger.Där var två andra med från början också, men tyckte vi höll för högt tempo men vad kan man vänta sig när roger tar täten, fullt ös från början till slut :bow :bow :bow :bow :tummenupp :D

Ja man blir ju nästan rädd för sig själv. :skrämd Där kommer två räserhojsåkare o så vänder dom efter en kilometer med tempot som ursäkt :confused: men det kanske gick för långsamt :confused: :confused:

Gurre

Radical Riders
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Snart mini moto :)
Rogerr skrev:
Ja man blir ju nästan rädd för sig själv. :skrämd Där kommer två räserhojsåkare o så vänder dom efter en kilometer med tempot som ursäkt :confused: men det kanske gick för långsamt :confused: :confused:

Om dom tyckte att micke körde för fort har dom nog kört vespa :D

Men du Rogerr :bow :bow :bow what can i say :bow :bow

Robz

Guest
Härlig runda i alla fall... :tummenupp
Jag tyckte nog lite synd om killarna - vi glömde tala om att de kunde hålla sitt eget tempo... Han med 748R såg lite blek ut när de hade bestämt sig för å vända :zpy - snygg hoj annars.

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa