Köra kring Stockholm lördag 5/6

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Eftersom jag missade kvällsrundan igår pga att det tog väldigt lång tid att köra hem från K-Rauta med två st 1,5m-plankor på Monstret igår, så försöker jag igen.

Jag tänkte ut och köra idag istället på lite fina vägar, nån som vill ut också?

spacelord

Enbart fläskig....
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia RS 250 -00
Warburton skrev:
Eftersom jag missade kvällsrundan igår pga att det tog väldigt lång tid att köra hem från K-Rauta med två st 1,5m-plankor på Monstret igår, så försöker jag igen.

Jag tänkte ut och köra idag istället på lite fina vägar, nån som vill ut också?

Jag tänkte mig ta en sväng norröver. Ska bara åka ut till jobbet och hämta hojen först.

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
JAMEN HALLÅÅÅÅÅÅÅ.....

Det är ju Bike Weekend i Västerås i helgen!

Ni kan ju inte mena att ni åka runt i Sthlm när det är hundratals sporthojar 10 mil ifrån er??????????

spacelord

Enbart fläskig....
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia RS 250 -00
Warburton skrev:
så kring 2-tiden nånstans eller? var?

Iofs så är jag redan redo, har glidit i stället. Men jag kan åka ner till Medis och ta en poweruppladdning med en god glass. Så skulle man kunna dra iväg strax efter kl 13:00 om du hinner med det?

Om det är nån mer som vill haka på så står det en gul trajja vid Medis och är redo för avfärd norröver ca kl 13:00. SMS:a mig på 0709-608 619 ifall ni vill att jag/vi ska vänta en stund till.

spacelord

Enbart fläskig....
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia RS 250 -00
Funatic skrev:
JAMEN HALLÅÅÅÅÅÅÅ.....

Det är ju Bike Weekend i Västerås i helgen!

Ni kan ju inte mena att ni åka runt i Sthlm när det är hundratals sporthojar 10 mil ifrån er??????????

Jag tror jag skippar Bike Weekend och åker till Björkvik imorgon och kollar istället. Då kör dom ju dessutom bilar också.

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
spacelord skrev:
Iofs så är jag redan redo, har glidit i stället. Men jag kan åka ner till Medis och ta en poweruppladdning med en god glass. Så skulle man kunna dra iväg strax efter kl 13:00 om du hinner med det?

Om det är nån mer som vill haka på så står det en gul trajja vid Medis och är redo för avfärd norröver ca kl 13:00. SMS:a mig på 0709-608 619 ifall ni vill att jag/vi ska vänta en stund till.
Fan, vilken grym tur! Tack för visningen av alla sköna vägar på Roslagen! Nu vet jag vart jag ska åka mer. Åker oftare söderut annars. Lite väl mycket rullgrus den där sista vägen bara :).
Nu är jag lite mör i kroppen, snygg omkörning(?) upp på Essingeleden där också.....

spacelord

Enbart fläskig....
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia RS 250 -00
Warburton skrev:
Fan, vilken grym tur! Tack för visningen av alla sköna vägar på Roslagen! Nu vet jag vart jag ska åka mer. Åker oftare söderut annars. Lite väl mycket rullgrus den där sista vägen bara :).
Nu är jag lite mör i kroppen, snygg omkörning(?) upp på Essingeleden där också.....

Det var så lite så. Den sista vägen där det var rullgrus är riktigt schysst i vanliga fall. Får ta och pröva den om ett par veckor igen när gruset ifrån alla lagningar är borta.

Fick lite krupp när jag såg att det var tjockt ner på Klarastrands-leden, så det blev lite "full rulle"....

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
spacelord skrev:
Det var så lite så. Den sista vägen där det var rullgrus är riktigt schysst i vanliga fall. Får ta och pröva den om ett par veckor igen när gruset ifrån alla lagningar är borta.

Fick lite krupp när jag såg att det var tjockt ner på Klarastrands-leden, så det blev lite "full rulle"....
Japp. Jävla Vägverkshelvete.

Ja. Annars hade man nästan kunnat tro att du hade lite bråttom nånstans... :yoparty

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping