Jag är i Älmhult och jobbar nu. Lyckades stoppa en kille nu i kväll för en pratstund utanför pizzerian. Och som vanligt va det samma problem med att hitta banor i närheten att köra på. Ni som bor i småland och känner för att ta ta i detta med att få till en egen bana får gärna kontakta mig så hjälper jag er så gott jag kan med vad det nu kan vara.
//Lasse
Jag är från Älmhult från början och kan säga att just däromkring så ska man vara glad om man kan få till någonting som har med motorsport att göra, kommunpolitikerna är/har alltid varit anti-motorsport i Älmhultstrakterna tyvärr
Rally och folkrace funkar där då det alltid varit där så att säga, men att få till något annat är lögn i helvete, har tillsammans med några andra försökt dra igång drifting i Älmhult men det gick inte.
Blackrace gick i ca. 3 år sen tyckte inte politikerna att det va värt det längre
Men jag hjälper gärna till så gott jag kan med att fixa en bana här runtom höglandet, Nässjö, Sävsjö, Eksjö, Jönköping osv. hade varit roligt som bara den