Kongo
Men gasa sa jag!!!
Japp! Fick ju beskedet att hojen var klar och resultatet blev 11 nya pollar på mellanreg och 138,7 totalt, helt ok tycker jag , speciellt att det blev sån skillnad på mellanregistret! Tyckte också att den svarade som fan, men det kan ju också ha varit "förstaturenpååretsyndromet" som gjorde det!
Det första jag gjorde när jag körde ut från parkeringen vid schneiders var att få toksläpp på bakhjulet sen ute på motorvägen ville min polare som kört dit mig(och tagit bilderna) att vi skulle köra lite fortare och det gick...FORT, fan vad skönt det var!! kom in och snackade med grabbarna på Lelles och de sa att jag hade ett leende från öra till öra!! NU ÄR VÅREN HÄR!!
Bifogar lite bildbevis , ser lite rolígt ut med snön i bakgrunden...
Det första jag gjorde när jag körde ut från parkeringen vid schneiders var att få toksläpp på bakhjulet sen ute på motorvägen ville min polare som kört dit mig(och tagit bilderna) att vi skulle köra lite fortare och det gick...FORT, fan vad skönt det var!! kom in och snackade med grabbarna på Lelles och de sa att jag hade ett leende från öra till öra!! NU ÄR VÅREN HÄR!!
Bifogar lite bildbevis , ser lite rolígt ut med snön i bakgrunden...