ye old sheer party dancestoooffe skrev:2263094Har ringt verkstaden idag men inte fått tag på dem. Ska ringa igen imorn men de lovade att grejerna skulle vara hemma idag så är allt som det ska så hämtar jag dem imorn.![]()
Ring 0733319520 eller sms om ni är blyga så får vi se jag har inte tillgång till internet hos alla brudar här nere-Rosen- skrev:2264087ye old sheer party dance![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
men du är i skåne veckan ut eller? skit då i brudarna och häng med på onsdag iafprulle skrev:2264167Ring 0733319520 eller sms om ni är blyga så får vi se jag har inte tillgång till internet hos alla brudar här nere![]()
ja fan men ring om vart och när.-Rosen- skrev:2264633men du är i skåne veckan ut eller? skit då i brudarna och häng med på onsdag iaf![]()
jaLoy skrev:2264941Det är ju imorron![]()
som sagt skicka var jag ska för snart lommer jag inte åtrt internet.Loy skrev:2264941Det är ju imorron![]()
ledsen men vi vet inte än, får ringa dig imorgon eller så.prulle skrev:2264977som sagt skicka var jag ska för snart lommer jag inte åtrt internet.
shit hur kan de vara så slöa?? spöstraff på demstoooffe skrev:2265229Mina grejor har itne kommit.
En kontainer kommer till dem imorn och min del kaaaaaaaaaan vara där om jag har världens jävla flyt, annars blir det inget för mig denna gången heller. =/
-Rosen- skrev:2265316shit hur kan de vara så slöa?? spöstraff på dem![]()
det är därför som det tar tid, om de vet att du ska betala för grejerna så brukar de oftast skynda sig litestoooffe skrev:2265341Japp, vi ska reklamera den gamla avgasporten eftersom den var helt ny och att brottet inte var orsakat av körningen.
Så jag får ju den nya gratis, men en jäävla tid tar det.![]()
![]()
![]()
-Rosen- skrev:2265364det är därför som det tar tid, om de vet att du ska betala för grejerna så brukar de oftast skynda sig lite![]()
-Rosen- skrev:2265364jak er knePP !
du vet var det var så du kan väl skriva det? jag kan ringa prulle imorgon (typ 7 på morgonen då blir han gladstoooffe skrev:2265880Vi kanske ska bestämma allt inför imorn så man slipper gå in här o sen bara "öh, oj"?
Ska vi ta samma som vi bestämde sist?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand