Lila Faran skrev:Vilken tid kör ni på måndag? och varifrån? Jag hämtade min hoj i fredags så jag missade åkningen då, vill gärna vara med och göra om den på måndag...
/Lila
LATMASK!!xxblackbird skrev:Tyvärr så ligger jag och sussar då, så jag kan inte hänga med
Det är klart man hänger på,nu har man bytt vajern till exupen så den fungerar den här gången så nu går det undanAffe_R1 skrev:Jag tycker att långfredagen var ruskigt lyckad
På "andra svängen" så var man ju nästan i himmelriket
Vad sägs om en repris på Måndag??
Samma tid, samma plats...
NinjaNurse skrev:Vad tidigt det blir med kl 11..... Jag åker från Sundsvall på morgonen, och har aldrig kört hoj i Uppsala så jag vill gärna vara med! Undrar hur lång tid det tar i lite över motorvägstempo 30 mil...
Jag ska försöka hinna, men ni får gärna utgå från pumpen kl 12. Men det vill ni väl inte...
NinjaNurse skrev:Vad tidigt det blir med kl 11..... Jag åker från Sundsvall på morgonen, och har aldrig kört hoj i Uppsala så jag vill gärna vara med! Undrar hur lång tid det tar i lite över motorvägstempo 30 mil...
Jag ska försöka hinna, men ni får gärna utgå från pumpen kl 12. Men det vill ni väl inte...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|