Körning Eskilstuna?

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
Var och när kör man båge i eskilstuna?
Nu med färsk kort och inget annat att göra på vardagskvällarna tänkte jag om det körs något härikring som man kan haka på?

Jag får ju bevisligen aldrig komma hem så något måste jag hitta på.
(jobbar som konsult och veckopendlar om ni undrar...)
Hejs! / PJ

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jaru, nu när jag har en båge att registrera för gatåkning så kommer jag väl köra lite snart. Saknar dock pengar för att registrera in skiten dock. Fast det borde vara löst rättså snart hoppas jag...

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Nu på onsdag 25 august är det körning i kolon under ledarskap från OK/Q8 i Köping(den brevid Lidl butiken) Det börjar kl 17:30 och det körs max 15 mil, de brukar stanna och fika någonstans, så kom fulltankade och itid, jag har varit med 1 gång(är från Köping kan bara vara med varannan onsdag) Då blev det Ludvika och en kopp kaffe på ett fint café. :)

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
kle1991 skrev:
Nu på onsdag 25 august är det körning i kolon under ledarskap från OK/Q8 i Köping(den brevid Lidl butiken) Det börjar kl 17:30 och det körs max 15 mil, de brukar stanna och fika någonstans, så kom fulltankade och itid, jag har varit med 1 gång(är från Köping kan bara vara med varannan onsdag) Då blev det Ludvika och en kopp kaffe på ett fint café. :)