Körning fredag 24/6 fm Midsommarafton

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt
Om vädret tillåter tänkte jag ta en förmiddagsrunda söderut. Kanske lite längre, med lunch i Mariefred...
Kanske nåt för er som inte alls ska ge er på spriten eller göra det lite senare denna dag.
Jag måste erkänna att jag hellre kör hoj.
Stämmer av väder torsdag kväll. Eget tempo, alla väntas in.

Samling Skogis 10:00

1. jag

Last edited:

KRILLE

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Retta -03
Man kanske kan möta upp er senare på em,när ni vänder tbx hem.Frugan jobbar kväll så em/kväll kommer tillbringas på hojen :)

ommu

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2008
Hoj
R1 2012
Perfekt, jag är på om rutten går mot Mariefred, ska fira midsommar i Eskilstuna!

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
När tror ni att ni är i mariefred?, om ni kan vara där till kl 12:30 så är jag på. Ska på midsommarfirande där kl 13:00.

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt
När tror ni att ni är i mariefred?, om ni kan vara där till kl 12:30 så är jag på. Ska på midsommarfirande där kl 13:00.

Omöjligt att säga.
Jag räknar INTE med att stanna på Rosen utan fortsätta direkt över Skanssundet.
Skulle tippa att 12:30 kan vara en rimlig tid.
Det där softa haket med sittpuffar vid hamnen, har de lunch där tro eller är det bara latte som gäller?

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Det låter lockande med en runda. Har heller inget speciellt inbokat.

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Husabürg, Scott
Ska jobba natt i helgen... kan man ansluta från rosenhill så är jag kanske på, det står mellan det och sitta hemma och sura.

R5+1

Guest
Perfekt, jag är på om rutten går mot Mariefred, ska fira midsommar i Eskilstuna!

Va kul! Och jag ska fira i Åkers Styckebruk. Ska ju köra hem sen så det blir ingen alko för mig heller, kan likabra ta hojen då. Ska bara höra med dom när det är tänkt att jag ska infinna mig.

Det låter lockande med en runda. Har heller inget speciellt inbokat.

Najläx, my boy! Vågade inte hoppas på att några av er för-några-dagar-blivande-Gotlänningar skulle ha tid eller ork att köra nåt innan nästa vecka. Skönt att jag hade fel! De flesta andra häråt boende är bortresta över hela helgen. Trodde jag bara skulle få köra ensam.:gråta

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Finns det plats för ett fruntimmer till eller blir det för mycket kärringkörning. Klarar ju inte riktigt av att hålla Nilax-tempo :D och jag tänker inte ens försöka.

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Finns det plats för ett fruntimmer till eller blir det för mycket kärringkörning. Klarar ju inte riktigt av att hålla Nilax-tempo :D och jag tänker inte ens försöka.

Du får inte skriva så där Maud, att jag gasar..Vill inte få dåligt rykte vet du...aspirant som jag är.Men kom imorron, det är ju helt ok.

Last edited:

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Du får inte skriva så där Maud, att jag gasar..Vill inte få dåligt rykte vet du...Aspirant som jag är.
Men kom imorron, det är ju helt ok.

Förlåt Nisse men om alla tror jag kör som en kärring så kan ju du inte köra så fort eller :rolleyes: :krama

R5+1

Guest
Nån som har koll på väderkartan?
Skulle vilja veta om det är lönt att ställa klockan till arla morgonstund en midsommarafton. Måste väl starta härifrån typ 9 för att hinna till Skogis 10 (för jag tänker inte satangasa i mitt dimmiga morgontillstånd). Måste då ställa klockan på 7 för att hinna allt på morgon.
Usch.
Men jag är så jäkla körsugen!

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Nån som har koll på väderkartan?
Skulle vilja veta om det är lönt att ställa klockan till arla morgonstund en midsommarafton. Måste väl starta härifrån typ 9 för att hinna till Skogis 10 (för jag tänker inte satangasa i mitt dimmiga morgontillstånd). Måste då ställa klockan på 7 för att hinna allt på morgon.
Usch.
Men jag är så jäkla körsugen!

Klart.se säger sol o 14ºC i Södertälje kl 7 och kl 10 17ºC o växlande molnighet. Bra väder nog min sköna?

R5+1

Guest
Klart.se säger sol o 14ºC i Södertälje kl 7 och kl 10 17ºC o växlande molnighet. Bra väder nog min sköna?

Hehe, duger för mig!
Ställer klockan på 7 då. Är jag inte yr i huvet och/eller febrig då ska jag fan ut och hoja!:yoparty

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Verkar bli att jag kanske följer med till Skansundet eller så på en kortare tur och vänder tillbaka sen. Så fram dit kommer du inte ligga sist Maud ;)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka