Körning Göteborg

Mr.Steen

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Gsx-r Turbo x2. Hayabusa Turbo 445hk
Hej!
Tänkte kolla om det finns något intresse av att fixa en liten träff i GBG, har sett några 125:eek:r här i götet det senaste.

Mvh/// Steen

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Jag kan nog åka med nån gång. Brukar dock inte hänga med TZR:er så bra. :näsblod

Mr.Steen

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Gsx-r Turbo x2. Hayabusa Turbo 445hk
Tjet skrev:
Jag kan nog åka med nån gång. Brukar dock inte hänga med TZR:er så bra. :näsblod

Hehe, det ska nog gå bra ska du se, men du är på då iaf. Och jag känner en till som har 125:a. Då är vi tre. borde finnas många mer här i götet, se till o skriv upp er nu

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Steen_Tzr skrev:
Hehe, det ska nog gå bra ska du se, men du är på då iaf. Och jag känner en till som har 125:a. Då är vi tre. borde finnas många mer här i götet, se till o skriv upp er nu

Det är la bara att hänga på alla andra? Kolla åktråden i gbg-forumet!
:tummenupp

Coola Ola

Guest
Hultan skrev:
Det är la bara att hänga på alla andra? Kolla åktråden i gbg-forumet!
:tummenupp

Precis, funkar ju att åka 125:a med större hojar. Man väntar ju alltid på de som är lite långsammare ivf (och de långsammaste är inte alltid de på 125a).

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Tjet skrev:
Jodå, du va inte så långt bakom ju..... ;) Ja kan köra lite snällt så ni hänger med om ni vill?? :hihi

Jodå vi vill allt ha en liten 125 träff, men varför kommer ni inte bara på körningarna när vi andra kör från GP?? dom är snälla och väntar på en...

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Miss_Orchidee skrev:
Jodå, du va inte så långt bakom ju..... ;) Ja kan köra lite snällt så ni hänger med om ni vill?? :hihi

Jodå vi vill allt ha en liten 125 träff, men varför kommer ni inte bara på körningarna när vi andra kör från GP?? dom är snälla och väntar på en...
Skulle inte du sluta köra småhoj? ;)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Om ni skrapar ihop lite 125 åkare så kanske vi kan komma upp o hälsa på er, köra lite hoj o ha allmänt sköj en helg.

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
Om några från Skaraborg hållet hänger på ned till GBG så är jag på, inte så kul att köra ned dit helt själv :rolleyes:

Jag ska ringa och beställa uppkörningstid NU! :D
Så när jag har mitt kort, då kan vi åka :tungan

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Jag kan tänka mig att hänga på så länge det är någon gång när det passar. Är ju himla sköna vägar dit bara man undviker E20. Fast det får väl bli när lite fler härifrån har fått kortet så man slipper åka helt själv.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Jag och soltidude och förhoppningsvis nån mer tänkte åka till göteborg på lördag, jag ska kolla lite skinnställ...

Stänger de flesta mcbutiker två eller? Om så är fallet kunde vi sammlas typ kl 3 på götaplasten ifall nån är intresserad att köra lite med oss!

Intresselista, kl 3 på götaplatsen, lördag:
1. NSR_Martin
2. Soltude
3.
4.
5.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
NSR_Martin skrev:
Jag och soltidude och förhoppningsvis nån mer tänkte åka till göteborg på lördag, jag ska kolla lite skinnställ...

Stänger de flesta mcbutiker två eller? Om så är fallet kunde vi sammlas typ kl 3 på götaplasten ifall nån är intresserad att köra lite med oss!

Vi skall sammlas kl 12 på GP om ni vill åka med oss :)

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
NSR_Martin skrev:

Jag kan nog hänga med på en liten shoppingrunda ifall förkylningen gett sig! Behöver ett par nya brillor.

1. NSR_Martin
2. Soltude
3. Tjet
4.
5.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...