Nr:18
Snabbare än Don Queer
HET i samarbete med scacomp arrangerar banåka på anderstorpsbanan den 28-29/5! Körningen startar 09.00 och vi kör till 17.00. Hjälp med fjädring och spårval ordnas på begäran. Se www.scacomp.se för mer info
Kansliet ska vara bemannat, så ja, det gör det!FZ1 skrev:Får besked på torsdag om jag kan komma loss på söndag. Hur ser det ut, är det någon svarar på 0371-161 70 under fredagen?
Jag kommer oxå! Samt Tåbbä, Strider och en del annat löst folk2ono skrev:Anmäld på Söndag någon mer som ska dit från SH Vet att bromskursen på gelleråsen konkurrerar och tävling Falken?? så det kommer bli mycke bantid
Zoidberg skrev:Vad gäller med banhojar & licensförare ? ...lite dubbla budskap i inbjudan kontra detta svar från Peter Sanell:
"Vi har i till dags dato inte tagit licensgrupp med i planeringen om det är det du menar. De grupper som är planerade är långsam, medel och snabb.
Under resans gång får vi se om det finns plats för en licensgrupp med oreggade hojjar. Vi har gjort så här hela förra året och det funkade bra."
....nån som vet ?
Don Quixote skrev:Jag är där och kommer förhoppningsvis med några goda råd vid behov och mycket snack därimellan Mycket körning lär det bli!
Pelle B skrev:Jasså, SM i Falkenberg är inte fint nog för dig längre! Nänä nu duger det bara om man får vara med på TV
Jag är sent ute som vanligt,Nr:18 skrev:HET i samarbete med scacomp arrangerar banåka på anderstorpsbanan den 28-29/5! Körningen startar 09.00 och vi kör till 17.00. Hjälp med fjädring och spårval ordnas på begäran. Se www.scacomp.se för mer info
Det som står på hemsidan gäller. Anmäl dej i snabba gruppen om du har licens och rejshoj.WASP skrev:
Jag har anmält mig och ska köra racehoj... antar att man får köra i snabba gruppen med det om det inte blir speciell grupp för licens? saxat från scacomp:
"Alla är välkomna! Registrerade motorcyklar skall vara besiktigade och försäkrade. Det skall du kunna visa papper på. Körkort är ett måste. Har du en oregistrerad maskin skall du ha tävlingslicens (för försäkringens skull). "
Så nu hoppas jag verkligen inte de hittar på nåt annat än vad som står på hemsidan
Nr18, kan du reda ut vad som gäller?
Anmälan på plats går bra i mån av plats, börjar dock bli lite fullt i snabba gruppen.Sniper skrev:Jag är sent ute som vanligt,
två frågor kan man anmäla sig och betala på plats,
ljudnivå? har ett akra evo helsystem på = ett jävla liv vad jag vet är brånis
och co känsliga för lite oljud...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|