Körning i Blekinge

-STOPPIE-

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
2005 Honda CBR 125 R
Tjenare undrar om det är några som har träffar eller bara kör i Ronneby området? eller i närheten (K-na K-hamn) :tummenupp har av er eller skicka ett pm..

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
hehe okej... vet du några fler med 125cc i rby området? vore kul o ha typ nån träff eller körning, innan säsongen är över :fyllisar

Vet nån på Knutan som körde en Gasgas, men tror han bytt upp sig nu, och en som körde en gammal NSR och en CBR från Kallinge, fast han har nog också bytt upp sig och jag har ju flyttat. :gnissla Har ingen koll på det där nu :gnissla

-STOPPIE-

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
2005 Honda CBR 125 R
Vet nån på Knutan som körde en Gasgas, men tror han bytt upp sig nu, och en som körde en gammal NSR och en CBR från Kallinge, fast han har nog också bytt upp sig och jag har ju flyttat. :gnissla Har ingen koll på det där nu :gnissla

okej, jo jag känner en på knutan som kör en gul nsr..bara det att det vore kul o känna lite mer folk med 125'or. Men det är väl inte så många som har det längre,, jaja det ordnar sig nog.. ;)

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Nej jag går Byggprogrammet i Karlskrona.. pendlar dit.. tåg eller hoj :banana oftast tåg :tungan men där inne så är det bara jag som kör 125.. ialla fall till skolan.

Aha bygg, har några kompisar som går bygg, dock i 3:an nu. Vet att det var nån som skrev förut på forumet från Karlskrona och nån från Karlshamn. Körrarn hette han från Karlskrona tror jag, nåt sånt var det. Kolla med dom :tummenupp

Gick du på Snäck innan eller? :)

-STOPPIE-

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
2005 Honda CBR 125 R
Aha bygg, har några kompisar som går bygg, dock i 3:an nu. Vet att det var nån som skrev förut på forumet från Karlskrona och nån från Karlshamn. Körrarn hette han från Karlskrona tror jag, nåt sånt var det. Kolla med dom :tummenupp

Gick du på Snäck innan eller? :)

Okej, ska göra det.. :) körrarn... Ja jag gick på snäck, du med lr? klass?

superpeppe

The one and only
Gick med
28 Sep 2006
Hoj
En orange, och det är inte ktm!
jaa det skulle jag tänka mig göra:) har nårra polare här runt omkring k´-hamn som också är sugna kanske:)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy