Advance4Stroke skrev:Alltid på g....
Advance4Stroke skrev:Givetvis har jag bokat en tvättid för morgondagen åxå..
Bandit skrev:Herr Calle och fröken Eva var hade ni planerat att eran resa skall gå i kväll.
Advance4Stroke skrev:..........Fortsättning Motardianernas natur......
(Se annan tråd)
...Motardianer är liksom Bandit väldigt frågvisa av sig och vill utforska allt som de stöter på, av den anledningen hade ur-motardianerna i början bara cross-däck på sina ben, men allt eftersom de sökte sig längre och längre ut i civilisationen så hände det liksom det alltid gör i evulutionen, Däcken tappade sina piggar och växte sig bredare och gatvänligare.
Liksom en hund får mer päls och en hares päls blir vit på vinten så kan även Motardianer utveckla förmåga att låta däckens piggar växa ut på vinterhalvåret, vilket gör att de kan utforska t.om frusna sjöar och skoterspår.
Från grunden är en motardian oftast en son till en rik och tjock man, som gärna ger pengar till sin son för att köpa dyra leksaker till överpris, detta till skillnad från vanliga sporthojsåkare så som jag som lever på nudlar och vatten för att ha råd med denna livsstil.
Att köra ifatt en motard kan idag ge upp till 1 års fängelse efter att Motardianernas riks organisatioin har fått den ssvenska regeringen att slutligen acceptera dem som ett nytt folkslag, vilket tillika innebär att en omkörning leder till brottet "hets mot folkgrupp".
Nä, nu ska jag sluta knirka, mitt däck kom precis inrullandes i min lägenhet, plocka ihop dagens tvätt, diska & sen ska vi byta gummi...
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari