Körning på Anderstorp den 1,2,3 och 4:e Juli!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Banköra tills ni storknar! Heldag på långa slingan med bullerbegränsning, 95 db! Använd originaldämpare! Det börjar 9:00 och slutar 17:00
Pris:850:-, kör du flera dagar får du 50 kr i rabatt på efterföljande dagar. Länk kommer inom kort med instruktioner för att föranmäla sej!
 
Last edited:

Busen

********
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Ålstorp
Hoj
ZZR600-92 såld, Hayabusa-99 Såld, gixxer1000K3 Såld, ZX10-r -04 Såld, Honda XR650R
Är det för alla; gatåkare, licensare mm?
 

marcus nilsson

Sommaren är här
Gick med
22 Jun 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 640 sm, kinaminimoto
JAg kommer att titta förbi och köra så många dagar jag är ledig från jobbet! Förutsatt att en aprilia rs 250 klarar bullerbegränsningen
 

kruger

socio #4104
Gick med
9 Jul 2003
Ort
Göteborg
Hoj
SXF 250 -07, 999$ -03
Nr:18 skrev:
Banköra tills ni storknar! Heldag på långa slingan med bullerbegränsning, 95 db! Använd originaldämpare! Inga förbokningar, bara dyk upp, det börjar 9:00 och slutar 17:00
Pris:850:-, kör du flera dagar får du rabatt. Oklart viilken rabatt i nuläget, mer info kommer inom kort!

Ingen förbokning?
 

buLLit

Evil......Not!
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Boråstrakten.
Hoj
R1 -00
Nr:18 skrev:
Banköra tills ni storknar! Heldag på långa slingan med bullerbegränsning, 95 db! Använd originaldämpare! Inga förbokningar, bara dyk upp, det börjar 9:00 och slutar 17:00
Pris:850:-, kör du flera dagar får du rabatt. Oklart viilken rabatt i nuläget, mer info kommer inom kort!
B-E´s gammla tider, är det en privat satsning...
I vilket fall strålande då det blev otroligt tomt på bankörningar när B-E la ner!
Vi ses den 1/7.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nr:18 skrev:
Banköra tills ni storknar! Heldag på långa slingan med bullerbegränsning, 95 db! Använd originaldämpare! Inga förbokningar, bara dyk upp, det börjar 9:00 och slutar 17:00
Pris:850:-, kör du flera dagar får du rabatt. Oklart viilken rabatt i nuläget, mer info kommer inom kort!
Härligt :tummenupp
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Hehe.
diablo.gif
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
buLLit skrev:
B-E´s gammla tider, är det en privat satsning...
I vilket fall strålande då det blev otroligt tomt på bankörningar när B-E la ner!
Vi ses den 1/7.
Arrangör är banägaren som försöker rädda lite inkomster efter avbräcket från B-E.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
kruger skrev:
Ingen förbokning?
Kan kolla upp om det finns intresse för bokning. Tror dock knappast att det blir fullt, banan rymmer lätt 50 förare utan att det blir trångt. Dessutom anpassar dom antalet grupper efter hur många deltagare det blir, så det blir MYCKET körning :tummenupp
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Yihaa! Precis vad jag behöver! Vi ses där!
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Ahh, fick ihop 32(!)mil på BikeEvents körning 18 april trots två överhoppade pass, ser fram mot att få lägga ytterligare några mil där :tummenupp
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Det är 50 kr rabatt/dag om man kör flera dagar. När jag har bokat mig ska jag tala om för er andra hur man förbokar :arsele :D
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top