Körning på dagen + Pubkväll 12/7-08

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
XR1200 -09
Kanske lite sent ute men tycker att det inte händer något här i stan. Man kan åka hoj på dagen med fika någonstans. Hem och lämna hojjen och vidare ner på stan (gävle)och käka sen på någon pub. Snacka om åkning mm.
Vakna till nu och häng med...................
1. Carl-m
2.

vakna[/SIZE]

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Kul initiativ! Vi åker till Halmstad i morgon och kan inte vara med den här gången, men gärna en annan gång. :). Hoppas ni blir några stycken som sticker ut och åker och går på krogen efteråt.

sark

Bitter och otrevlig
Gick med
31 Jan 2008
Hoj
r6
Hinner jag få på nya däck innan lördag och det blir dugligt väder skulle det helt klart va kul. Men med min tur får jag säkert inte på några nya däck innan tisdag, vilket innebär att jag missar BKK igen.

Pub på kvällen kan nog bli knivigare, iallafall den här lördagen.

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Hinner jag få på nya däck innan lördag och det blir dugligt väder skulle det helt klart va kul. Men med min tur får jag säkert inte på några nya däck innan tisdag, vilket innebär att jag missar BKK igen.

Pub på kvällen kan nog bli knivigare, iallafall den här lördagen.

Köp beggade däck av mig så kan du åka både lördag och måndag..
Mvh
Love gillberg

Chaneran

* Erica *
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
R1 -05
Låter ju som en jättetrevlig dag och kväll... :yoparty
Jag har ju ingen hoj än, men hade gärna varit med på kvällen om jag nu inte hade varit borta på semestertripp till GBG denna helg.
Man måste ju hitta annat att fylla dagarna med nu när man blivit ofrivilligt utan hoj...:gnissla

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
XR1200 -09
Låter som en trevlig dag, vilken tid och plats är det avfärd på lördag?

// Lasse

Jag är lite grön på goa vägar. Jag har inte åkt så mycket därför är det perfekt om du :tummenupp eller någon annan tar täten och bestämmer rutt. Tid och plats? Kl 13 vid Eriksson bil team är en bra plats där finns mackar runt om mm.
Hoppas folk tar tummen ur och hakar på. Det här kan bli hur kul som helst fattar inte varför fler inte är intresserade:huvet :huvet :huvet

Bifogat

• mchusvagn.jpg
    mchusvagn.jpg
    15.2 KB · Visningar: 110

sark

Bitter och otrevlig
Gick med
31 Jan 2008
Hoj
r6
Det här kan bli hur kul som helst fattar inte varför fler inte är intresserade:huvet :huvet :huvet

Nästa gång. Bara grejjen att se en TnT kafe räser in action är motivering nog för mig.

Men med ett bitvis blankslitet framdäck är jag inte övertygad om att det vore en bra idé. :näsblod

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
XR1200 -09
Nästa gång. Bara grejjen att se en TnT kafe räser in action är motivering nog för mig.

Men med ett bitvis blankslitet framdäck är jag inte övertygad om att det vore en bra idé. :näsblod

Sätt ut en tråd om däcket. Måste finnas någon som har ett liggandes kanske halvslitet men vad gör det. Men du har väll hela skor till kvällen:yoparty

Ajzz

I allt som rör sig, lyser eller låter...
Gick med
28 May 2008
Hoj
SUZUKI RF 600 R -96
Känns ju tråkigt att tacka nej när nån verkligen har en bra idé och försöker styra upp men har rätt full helg. Hänger eventuellt på åkningen om jag hinner, om de skulle bli någon vid 13 imorrn. får se, vill tyvär inte lova något.

sark

Bitter och otrevlig
Gick med
31 Jan 2008
Hoj
r6
Sätt ut en tråd om däcket. Måste finnas någon som har ett liggandes kanske halvslitet men vad gör det. Men du har väll hela skor till kvällen:yoparty

Man ska få dit däcket i tid också, sen har jag ett par sprillans på ingång - tråkigt att betala för begagnade också. Kvällen skulle va kul, tyvärr har jag lovat bort mig då.

Jag håller med, det är helt klart tråkigt att behöva tacka nej när någon styr upp nånting. Hoppas det blir fler tillfällen.

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
XR1200 -09
Haloooo

Tyvär efter ett par öl och kaffe cocnac med grannen på besök så skiter jag i det här och spelar golf i morgon istället:huvet :huvet :huvet :huvet
Hoppas någon annan får fart på gävleborna så hänger jag på.

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Ska iväg med tjejen till Lelles o köpa stövlar imorgon, hade varit kul o köra en sväng annars...

Kanske ska ut på söndag, skriver en tråd här isf så kan den som vill hänga med.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati