Körning på sveriges framkant. Göteborg...

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Tjaa.

vi börjar ju få ihop en rätt mysig namnlista så vi kanska ska starta en tråd här oxå:)

brandes

utan hoj så har man inget liv
Gick med
10 May 2006
Hoj
en ricktigt fräsig NSR :)
lätt jag bor i trollhättan så det blir sju miol för mig till gbg men jag lär hänga på ett par turer ändå!! :tummenupp

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Sveriges framkant??
Är det inte så att där solen går ner (väst) måste ju klassas som bakkant...eller? (bakgård hehe)
Däremot Ostkusten....det e grejjor det...:)

Öland ruels...

Haen skön sommar och kör försiktigt .
BB

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Sveriges framkant??
Är det inte så att där solen går ner (väst) måste ju klassas som bakkant...eller? (bakgård hehe)
Däremot Ostkusten....det e grejjor det...:)

Öland ruels...

Haen skön sommar och kör försiktigt .
BB

Dra helvete:mad:

ge fan i å skräpa ner våran underbara tråd:peta

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
Får la organisera upp det lite. Tex. tid,plats skulle ju vara trevligt. Men idag är jag inte på, regnar dessutom träning & jobb. Men skulle man inte kunna ordna upp något i helgen? Tapper, ta tag i det nu :banana

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jo idag tyckte ju vädergudarna att vi små mcknuttar skulle sitta hemma och tråka ist. så så blir det. iaf för mej.

men när vädret kommer tillbaka kan jag ta tag i det. vart vi ska köra å så sen vettefan. alla kan väl fundera och skriva i tråden. ÄVEN OM NI INTE ÄR INTRESSERADE AV ATT FÖLJA MED. Tack:p

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
http://bike.se/roadtrips/roadtrip.php?id=82

den blåmarkerade sträckan är riktigt fin, körde den i förrgår :tummeupp
finns nåra fler rekomenderade vägar här närheten, bara att kolla ;)

Jo den är trevlig, speciellt o man kör längs Landvetter sjön innan. Men va fan är det för väder då? Men det ska bli bättre till helgen. Det hävdar de iallafall.
Vi får la ta nån körning snart!

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
någon som vill ut och köra på lördag? (Vid oregnigt väder) :p kom gärna med förslag om tur och dylikt. Är det inte deltävling i Cross-VM i Udevalla på Lördag? kanske åka dit och kolla? annars ser den förslagna turen jävligt rolig ut :)

/word out

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
någon som vill ut och köra på lördag? (Vid oregnigt väder) :p kom gärna med förslag om tur och dylikt. Är det inte deltävling i Cross-VM i Udevalla på Lördag? kanske åka dit och kolla? annars ser den förslagna turen jävligt rolig ut :)

/word out

Jag är är kanske på, beror på hur saker utvecklar sig. Japp, på Lördag&Söndag är det i Uddevalla, man kan åka gamla E6:an till Stenungsund och sedan en trevlig väg mot upp till Ljungskile, därifrån vet jag inga mindre vägar.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR

/word out

inte på lördag... då halshugger min far mej. måste hjälpa till här hemma...

kanske kan komma iväg. ska höra med honom men tror inte de går:/

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
inte på lördag... då halshugger min far mej. måste hjälpa till här hemma...

kanske kan komma iväg. ska höra med honom men tror inte de går:/

Vad är det som är så jävla viktigt som inte kan göras ett par timmar senare?

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
men va fan vi va 16 stycken på namn listan och nu när vi ska köra e vi typ 4 som e på. jävla svikare :gnissla :rolleyes:
:( vart tog alla vägen?

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
Ja, intresset verkade dö rätt fort. Jag är dessutom om jag vågar visa mig med min repade och smutsiga RS. Borde egentligen plocka ner den och sitta en helg och bara putsa. Men va fan, köra är roligare. Fast det blir roligare ju fler vi är, Kom igen nu GBG!

Edit: Enlig SMHI ska det regna och vara uppehåll omväxlingsvis på Lördag. :mad: Rätt osäker prognos dock.

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Det blir alltid så. det är så enkelt att skriva upp sitt namn å säga att man e på som fan men när de väl kommer till krita så kommer alltid nåt imellan. Men jag vet inte om jag vill köra 300 pers varje ggn. kolla bara crusingen till alla moppemeets, alltid folk som krockar.

Och puttrik, ska jag komma med min crm som e röten som helvete och gnisslar å har sej så ska du nog kunna vara ganska lugn med din rs. även om den e lite repig:p du har ju trots allt en anledning till varför den e repig, å käftar nån kan du ju be dom visa hur man gör när ramlagret skär.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy