Körning Runt linköping

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
Yamaha Dt 125 Lc ypvs -86, Yamaha DT 125 mx -81, Fiddy 110cc -06, Speedwaycykel Jawa 500cc -06
Tja!

Bor i berg och börjar bli trött på att glida ensam =)
Finns det nån runt Linköping/Motala/Mjölby/Norrköping som är sugen på att köra?

Vore skitkul...

Sicka bara ett Pm/skriv i tråden så åker vi =)

Anderberg

Aldrig nöjd
Gick med
29 Nov 2006
Hoj
KTM EXC 450 -09, KTM EXC 300 -09
Tjena! kommer åka ner på måndag med min hoj till Vadstena, om det inte regnar! Kommer vara där nere tills tors! Sedan borta ett tag men åter där om 2 veckor!

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
Yamaha Dt 125 Lc ypvs -86, Yamaha DT 125 mx -81, Fiddy 110cc -06, Speedwaycykel Jawa 500cc -06
Tjena! kommer åka ner på måndag med min hoj till Vadstena, om det inte regnar! Kommer vara där nere tills tors! Sedan borta ett tag men åter där om 2 veckor!

Låter skitbra =)
Jobbar till kl 18:00 (på beviks mc i linköping) så kom gärna in och kolla kan ju köra direkt efter mitt jobb :D :yoparty

Har gianelli effekt pån nu me hehe

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Hoj
SXV 550 -06
3028740 Låter skitbra =)
Jobbar till kl 18:00 (på beviks mc i linköping) så kom gärna in och kolla kan ju köra direkt efter mitt jobb :D :yoparty

När jag får kort så tycker jag vi ska ha en stor 125cc träff! Men bara efter jag fått kort :p

Anderberg

Aldrig nöjd
Gick med
29 Nov 2006
Hoj
KTM EXC 450 -09, KTM EXC 300 -09
Låter skitbra =)

Hehe ok! du ja hittar fan inget i linköping :näsblod
Hittar lite mer i Motala, och lite i Vadstena :gnissla

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Jag bor i linköping el utanför i Vingstad om nån vet vart de ligger för de tar ju bara 10 minuter till berg om man kör lite fortare :) Men ja har tyvärr inte fått kortet än, men har uppkörning nu på Tisdag så. Men säg till om nån vill köra el om du Tinpan vill glida runt i stan sen när ja har kortet ;)

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
Jag bor i linköping el utanför i Vingstad om nån vet vart de ligger för de tar ju bara 10 minuter till berg om man kör lite fortare :) Men ja har tyvärr inte fått kortet än, men har uppkörning nu på Tisdag så. Men säg till om nån vill köra el om du Tinpan vill glida runt i stan sen när ja har kortet ;)

Jag vill köra så fort ni vill =)
Men vi gör upp en lista på dom som kan köra...
I helgen skulle de ev funka?
Förslag:

Datum: Lördag 7 Juli
Plats: Köpetorpsrakan
Tid : 13:00?

Förare:

1. Timpa =)

Last edited:

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj

HUr gick uppkörningen? :yoparty :gnissla

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
HUr gick uppkörningen? :yoparty :gnissla

Han sa att ja körde jätte bra och att jag hade kontroll på cykeln o en massa mer. Men han underkänder mig, pga av att han tyckte att ja var ettrig o ville köra i en korsning när ja skulle svänga vänster o de kom bilar från andra sidan som skulle svänga höger. Men ja stog där lungt o vänta tilll de blev fritt o så säger han att ja hade dåligt trafik uppträdande då för att ja ville över till andra sidan fort(sa han) Bullshit ! :arsele

Så han kuga mig för en sak, så min dag idag har vart skit(tur ja fick slå av mig lite på polarna på kicboxningsträningen XD) :tummenupp

>Men va fan, de e bara beställa ny tid, de e väll de att ja inte får uppkörning förens i augusti el likande :huvet

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
OK :va :mad:
DOm kan va rätt sura ibland :mad:
Men de e bara påt igen..
Ring varje dag och leta återbud

P.S Ska hämta aprilian i helgen bara RG:n blir såld (Köp den e skitfin)

Blir en Aprilia AF1 SIntesi Sport =)
Har köpt den på telefon hehe

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
OK :va :mad:
DOm kan va rätt sura ibland :mad:
Men de e bara påt igen..
Ring varje dag och leta återbud

P.S Ska hämta aprilian i helgen bara RG:n blir såld (Köp den e skitfin)

Blir en Aprilia AF1 SIntesi Sport =)
Har köpt den på telefon hehe

Jaha fan va kul :tummenupp

Fick föresten idag en ny uppkörningstid kl 1300. Men de e ju inte precis i linköping utan ja fick en i Jönköping:gnissla Men de blir säkert bra, känns lite roligt eftersom ja aldrig har åkt där utan bara på motorvägen o så. :D

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
Jaha fan va kul :tummenupp

Fick föresten idag en ny uppkörningstid kl 1300. Men de e ju inte precis i linköping utan ja fick en i Jönköping:gnissla Men de blir säkert bra, känns lite roligt eftersom ja aldrig har åkt där utan bara på motorvägen o så. :D

Klarade du dig :confused: :confused: :confused:

Vill ju ut och åka, ajaj blir å hämta aprillian i helgen bara min sukka blir såld :D

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Klarade du dig :confused: :confused: :confused:

Vill ju ut och åka, ajaj blir å hämta aprillian i helgen bara min sukka blir såld :D

:va de blev lite fel, Så har skulle de vara att ja ringde idag o fick en ny tid som vart på måndag kl. 1300 i Jönköping haha :huvet

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
:va de blev lite fel, Så har skulle de vara att ja ringde idag o fick en ny tid som vart på måndag kl. 1300 i Jönköping haha :huvet

Ok!

Låter skitbra hehe =)
Ska ju kanske hämta AF1:an i helgen å blire å beställa trimsystem m.m från jobbet på måndag =) + digitalmätarer och skit så då är den "Trimmad och klar" på onsdag/torsdag

P.S Du måste klara uppkörningen på måndag pallar ej åka själv mer haha

:D :yoparty

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Ok!

Låter skitbra hehe =)
Ska ju kanske hämta AF1:an i helgen å blire å beställa trimsystem m.m från jobbet på måndag =) + digitalmätarer och skit så då är den "Trimmad och klar" på onsdag/torsdag

P.S Du måste klara uppkörningen på måndag pallar ej åka själv mer haha

:D :yoparty

HAha jarrå ja ska försöka iaf :tummenupp Vart är de du jobbar då ?

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
:D
HAha jarrå ja ska försöka iaf :tummenupp Vart är de du jobbar då ?

Beviks i Linköping =)
Aj skriv i 125:a träff tråden eller pm:a mig istället =) :D :yoparty
Hoppas bara rg:n blir såld

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
den 7 e juli är de moppeträff på köpetorps rakan;) träffen börjar 13.00;)

Fårla ta pärlan dit och styla lite för er :D :D
Jag kan gärna va me och vinna racet me,,,så man får lite priser :D :yoparty
Har polare som ska dit så man kanske masar sig dit endå

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...