Körning sen em/kväll i veckan?

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
Hörde ryktesvägen att det blir varmt imorgon måndag också för att sedan bli kallare igen. Typiskt när man suttit fast på jobbet hela helgen:mad:

Skulle vara kul om det är fler som tänker köra lite i veckan!

Är ledig och "sugen":tungan mån, tis, ons och tors em och kväll:)

Marris

Guest
Jag e på! Har ju inte åkt tillsammans med UARR någon gång ännu, men man måste ju börja någonstans! :tungan

Hörde oxå om vädret, så ju tidigare på veckan desto bättre antar jag! Slutar själv 16.30 på dagarna, så efter det e jag beredd. Kan nog få med Tom-Tom oxå om han ser till att fixa packningarna på sin hoj :yoparty

Blue skies!
Marris

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R

Kul!
Är du hemma på hojvägarna kring Uppsala? Är ju själv nyinflyttad så jag har kuskat runt med hjälp av SMCkartan... dock lyckas jag varenda gång ta någon korsning fel och hamnar på världens kostigar:)

Då tycker jag vi passar på imorron!

Marris

Guest
Hemma är väl att ta i... :) Är ju oxå inflyttad, har iofs bott i stan i 5 år, men det här med mc e ju lite nytt för mig och man väljer ju inte samma vägar med bilen!

Har vi tur får vi sällskap av ngn mer "erfaren"! Annars får vi väl improvisera helt enkelt! :tungan

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Ja man kanske skulle ta sig in till stan imorgon. Det blir första gången för mig med, med UARR alltså.

Vilken tid?

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Jag är också sugen på att köra lite innan det blir kallt igen. Har hyfsad koll på roliga vägar kring stan. Vilken tid kommer ni att sticka? Jag slutar kring 17.

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
Kul! Då spikar vi hojkörning imorrn:tummenupp

Det bästa vore ju om ni andra sjukskriver er från jobbet så vi kommer iväg innan kvällssolen blir så där irriterande låg:)

Jag tar med min fina SMC karta utifall vi endast blir Uppsalarookies.

Vilken tid som helst passar mig. Ska vi mötas vid den välkända pumpen?

Marris

Guest
Pumpen e ju ett bra ställe som alla känner till! Blir fint det!

Ja, för mig funkar 17. Desto tidigare vi kommer iväg, desto behagligare temp blir det!

Ses där då! :)

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Så vilken tid ska vi säga? RR_Jonas slutade ju inte förän 17. 1730 Vid pumpen??

Marris

Guest
Ok, men vi står väl och väntar en stund då o ser vilka som dyker upp! Man kanske kan kila tidigare från jobbet...? :D

"Pumpen" ligger 100m norr om Filmstaden, längs Fyrisån. Det ligger en liten glasskiosk alldeles vid ån och bron. Där intill på parkeringen finns en stor grön pump! Glasklart eller hur? ;)

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
Jag är ledig från jobbet hela dagen, men ska greja lite med annat bl.a sätta dit originalljuddämparna inför besiktningen. Det går väl iofs fort.
Hinner jag så hinner jag, vänta inte på mig ifall jag inte hinner.

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
Jag är ledig från jobbet hela dagen, men ska greja lite med annat bl.a sätta dit originalljuddämparna inför besiktningen. Det går väl iofs fort.
Hinner jag så hinner jag, vänta inte på mig ifall jag inte hinner.

Det tar ju 5 minuter och sen har du ju 23 timmar och 55 minuter kvar på måndagen:)

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
1730 skulle passa mig. Då hinner jag hem och sätta på stället också... Om ni vill dra tidigare så kan vi bestämma en annan plats som vi ses på.

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
1730 skulle passa mig. Då hinner jag hem och sätta på stället också... Om ni vill dra tidigare så kan vi bestämma en annan plats som vi ses på.

Jag ska ut och köra lite med en polare från Stockholm.
Vet dock inte när han behagar dyka upp. Men skulle det passa med er tid så dyker vi upp, annars kanske vi ses någonstans ute på vägarna :hej

/Sara - som har tur som kan låna sambons hoj ibland för det verkar vara nåt knepigt elfel på min.. :(

Last edited:

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Tack för en trevlig kväll!

Jag hoppade över MaX den här gången pga att jag behövde fixa lite saker här hemma, nästa gång kanske.

Krisse

Medlem
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Sprint ST -08 . VFR 1000 -98 -såld
Instämmer, tack för en trevlig runda. Va också tvungen att hoppa över max tack vare det kommande vädret. :mad: Lånar plats i garage men det är i Jumkil så det är en bit att åka. Tack för idag och hoppas solen tittar fram så snart som möjligt! :tummenupp

Marris

Guest
Tackar oxå för en trevlig kväll o trevligt sällskap! Vi får hålla tummarna nu för att det tråkiga vädret inte håller i sig alltför länge! :tungan

Ses!

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping