An3Azz
www.99riderz.com
Visst är det billigare och bo i norrland, men jag har ungefär 4000:- mindre i månaden ärn om jag skulle jobba med samma sak som nu fast i södra Sverige....så det jämnar fan ut sig skulle jag tro
berggren_martin skrev:Här är skatten 34 %, skulle misstänka att det rör sig om mer än 200 kr skillnad i månaden ifall du betalade det. Och sist jag kollade lönestatistiken från facket så var det iaf betydligt högre löner i stockholmsregionen för motsvarande jobb.
Edit: Jag skrev faktiskt att skatten i Stockholm var lägre och lönerna högre, inte tvärtom.
exiteme skrev:Vi brukar ligga på 17 500 i räkningar. Denna månaden är vi dock uppe i 19 500kr![]()
KIRE skrev:Shit!!
Hur kan man ha så grymt mkt i räkningar!!??
Ok att ni är 2st men ändå. Ni måste ju ha
ett eluppvärmt hus och vridit på alldeles för
mkt värme eller något. Jag hade nog blivit galen
om det damp ned 19500 i räkningar.
exiteme skrev:TV-licens
Trimma ducce är ju inte gratis prexis (borsta gris) rejsgaffel & lull lull kostar plentyBj.O.rn skrev:Finns bara en sak att göra när utgifterna blivit för stora.... Öka inkomsten!
Tjänar skapligt, bor billigt, likt förbannat är pengarna slut varje månad..Faan vet hur det går till, troligen någon slags naturlag..
/B
GSXR1100R skrev:lull lull kostar plenty![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!