(K)Rääääkningar!

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
GårillaRaggare skrev:
nu börjar jag se fördelarna med att bo hemma å gå i skola... :)

Fast ändå... jag vill bort från denna skit stad!!! Å ett jobb vill jag oxå ha..... :huvet

Samma här!
Vill ha sol 12/7 :) (Vill sova 12h och åka MC 12h)

Bra jobb i Los Angeles säger jag inte nej till!

GårillaRaggare

Hata sporthoj.com
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
En KUK!!!!
Itacha75 skrev:
Samma här!
Vill ha sol 12/7 :) (Vill sova 12h och åka MC 12h)

Bra jobb i Los Angeles säger jag inte nej till!

12 timmar sömn behövs ju inte om väglaget är bra.. kan man nog dra ner till 9 timmar å köra hoj 15 timmar... :tummenupp

Staterna e ju lite skumt land, ett jobb på nån MC firma i dom varma delarna av Europa skulle ju inte skada....!!! :yoparty

Therudeboy

Guest
In 630:- om dagen (vet inte vad det blir per månad)
Ut 900:- Dra aldrig på er lån ni som inte har, utan lånet hade jag kunnat ligga här och inte göra nåt utan utgifter.

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Vi är två stycken som har en någorlunda billig lägenhet (6 i månaden) och inte våldsamt höga utgifter, konstigt att vi ens hinner göra av med pengarna med de gör vi... tjänar skapligt, men vi jobbar båda som f-n också,

Man får försöka få tillbaks lite av de som staten stulit, brukar ge bäst utdelning...

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Jag som trodde jag var fattigast i världen när jag hade 3-5000 över i månaden som skulle räcka till telefonräkningen, mat och allt annat som inte `fasta` kostnader även fast det ska betalas varje månad. Det verkar som att några har betydligt mindre marginaler. Med jobbet som jag börjat på nu kommer jag ha 6-8000 över, hoppas jag får ha kvar det bara.

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Egentligen döljer jag lite av sanningen nu...

Min sambo är nämligen arbetslös (sjukskriven) för tillfället (sen tre månader tillbaka)... Det är en lång historia, men iallafall...
Hon arbetade som kassörska och var med om ett väpnat rån, efter det kunde hon inte jobba där längre efter ångest osv. och hennes kollegor och chef menade att hon borde gjort motstånd och ringt på personalklockan (stor ringklocka bakom kassan, alltså inte en dold variant. som dessutom plingar i hela butiken och inte bara i lagerlokalen)... (vid rån måste man samarbeta, annars gäller inte försäkringen osv...) Chefen var alltså en riktig idiot som själv borde sitta i kassan under pågående rån... Och nu har han inte anmält hennes sjukskrivning till försäkringskassan så det är därför vi har det så förbannat kärvt just nu...

Men vi har haft det så här ända sen vi flyttade hit i augusti, så jag börjar bli så jävla trött på dessa fattiglappsfasoner man får hålla sig till... Har inte ens råd att gå på bio den här månaden.. =)

Men men, finns många som har det väldigt mycket värre ställt... :(

Hoppas nästa år bjuder på många bra stunder........ :yoparty

/Z

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Själv betalar jag 19500 i skatt/sociala avgifter/moms. Varje månad, har enskild firma.

Busgrabb

Kör hoj, ha skoj !
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K9
Där har vi det.....det är den jävla skatten som gör att man inte har tillräckligt med stålar :arsele

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
IN: mellan 11500kr och 13000 (beroende på övertid och ackordlön)

UT: Hyra,2500 Mobil,500 Tidningar,300 nöjen,MYCKET
Köpte nyss ny dator och ny tv, känns lite läskigt att göra av med så mycket pengar på en gång.
Utom om man köper hoj då. Då gör man glatt av med 50000 utan att blinka.

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Nja, vafan. Man är ju stadigt på 20000 minus varje månad, tur att man kan låna av skumraskare med tvivelaktiga lånevillkor trots att man har fogden efter sig.

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife