mike andersson
Ny medlem
Någon som vet när de släpper en kalender över sm/so för 2011?
Men, stämmer det där? Premiären på Anderstorp (6-7 maj) är ju isf fredag-lördag och andra racet på Gelleråsen (4-5 sep) är ju söndag-måndag! I SM ska väl tilläggas, SO verkar köra lördag-söndag, 3-4 sepHär är den!Finns även på Highsider.
Men, stämmer det där? Premiären på Anderstorp (6-7 maj) är ju isf fredag-lördag och andra racet på Gelleråsen (4-5 sep) är ju söndag-måndag! I SM ska väl tilläggas, SO verkar köra lördag-söndag, 3-4 sep
sm och so tävlingarna på falken å karlskoga går samtidigt? är dom ihoppsatta så du får poeng i båda klasserna eller ska man köra 2 race på 1 dag?? hur har ni lagt upp de??/ Blom#32
Den tävlingen räknas både i SO och i SM-tabellen. Man köra alltså inte separata heat för SM och SO, man har bara separata resultatlistor.
Ja, nej och iblandKörs rookieklasserna samma datum, eller finns det en separat kalender för dom?
Ja, nej och ibland
Det brukar väl vara rookieklasser med, oftast är det väl bara LMS som har haft en egen rookiehelg, men det där framgår av inbjudan, dvs planera inget långsiktigt
Ja, ungefär...hur många tävlingar brukar det vara på en rookiesäsong då? 5-10?
Jag tar tillfället i akt att för en gångs skull hinna före Mozzberg, och utbrister: Det nya tydligare SVEMO!Ungefär ett sådant svar jag väntade mig, för det verkar vara halvt omöjligt att söka fram något svar på det. Svemo har ju en flashig kalender med alla möjliga parametrar att ställa in, men den verkar bara gälla enduro, isracing och snöskoter. Ungefär hur många tävlingar brukar det vara på en rookiesäsong då? 5-10?
Jag tar tillfället i akt att för en gångs skull hinna före Mozzberg, och utbrister: Det nya tydligare SVEMO!
Ja, framåt hösten ligger dom säkert uteNu har de lagt in motogp, internationell superstock och pro superbike i kalerndern så de kommer nog jobba sig ner till rookie så småningom.
Har du några tävlingar inplanerade?
Ja, framåt hösten ligger dom säkert ute
Jupp, tänkte köra Anderstorp, Gelleråsen och LMS Själv då?
förstår inte när premiären i a-torp går. står 30april-1maj på ta.svemo. någon som kan ge klarhet i detta? stämmer den datum-pdfen helt och hållet som någon postade här tidigare?
tack! då fick jag det bekräftat. då undrar jag varför det stod fel datum i den pdfen med sammanställning över tävlingarna. stämmer de andra datumen?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|