Kalio.....

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
Kallio.....

Jipie....han blev 2 :a

Last edited:

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
NSR skrev:
Japp han aeger :bow

P.S. Det skrivs Kallio :fakta

ops....ber om ursäkt för namn felet.....har ändrat här nu...

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
NSR skrev:
Känner du honom?? :confused:

Näe, men va till Assen för några år sen med en polare som tävlar i supermono och då delade vi pitbox med Ajo-stallet. Eftersom jag sist å slutligen e skitdålig på finska så blev det inte snackat så mycket men i alla fall så fick jag det intrycket av Mika att han verkade va en sympatisk å ödmjuk person. Det samma kan man säga om Aki Ajo.

Jimmy Lindströms gixxer, som också fanns i samma box, såg ganska stor ut när Mika provsatt den.... :D

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
killen kan gå hela vägen, då menar jag mästare i alla klasser.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Stenhårt gjort av Kallio, och fight ända in i sista böj som han går segrande ur. Dessutom åkar han ifrån teamkollegan så det står härliga till, KTM och Kallio verkar passa ihop :tummenupp
125-racet var verkligen nervigt och jag hoppades kallio skulle vinna klungan, men vågade ändå inte riktigt hoppas för han gick över mållinjen.

edit: Vesa plockade andraplatsen totalt i 250-em i helgen, vilket heller inte är illa pinkat. Dock var ju Sekiguchi helt överlägsen i EM och vann alla lopp, så full poängpott där.

Last edited:
Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...