Kallio kör KTM!!!

lastu

nu med 1000
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
K5 tusen
Såg just på roadracing world att Kallio ska köra resterande säsong istället för Vincent.

Hittar ingen bekräftelse däremot så jag har fortfarande lite svårt att tro det. HEVVY, säger jag bara om det är sant.

Inte för att det nödvändigtvis behöver gå någe bättre för han hos KTM, men ändå...

/lastu

håkanolsson

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Husaberg
Vart tog Derbi o Gilera vägen o varför? Dom var inne en kort stund med superframgångar. Nån som förstår? KTM, hur länge skall de vara med? 1 eller 2 säsonger?

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Om det nu skulle vara sant, tycker jag inte att det är ett bra val av Mika. Han kommer att synas mer och göra bättre resultat på Hondan.

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Det här är nog inte så bra, ger gott om pengar kanske?

/B

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Skulle också gissa på pengar om det är sant, tråkigt nog tror jag inte det är någon bra lösning för framtiden, men vem vet, KTM kan kanske efter årets säsong ha lärt sig tillräckligt mycket och byggt en tillräckligt bra maskin/team till nästa år och då kan det ju bli ljud i skällan.
Får hoppas att det går bättre än Stiggys chansning på Sabre..

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Om han får fortsätta nästa säsong så tror jag att det är ett bra byte. Gilera imponerade ju inte sin första säsong heller men det gick ju bättre sen. Dessutom har KTM ambitionen och ett bra team med Warren Willing i spetsen så även om resultaten kanske uteblir i år så tror jag Kallio kan lära sig mycket och utvecklas där nästa år.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Enl. vad ktm skrev på sin hemsida för något år sedan så skulle de väl vara med i 125 ett tag, för att få erfarenhet innan, istället för att ge sig in i moto-gp direkt...... som är målet. De verkar ju behöva "öva" ett tag till

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...