Jag ställer min av Ducati lånade 999 (världens skönaste hoj) utanför företaget XXXXX, jag var där för att fixa med deras datorer och jag ville ju att andra skulle få beskåda skönheten. Efter ca 20 minuter kommer en kille in och skriker, "det ligger en hoj vält på backen här ute".... jag tänker bara det är inte SAANT, springer ut och tittar på eländet.
usch.. så mycket kärlek som ligger horisontellt på marken.
Det hade, tro det eller ej, blivit ett stort hål i asfalten där stödet vilade, asfalteringen var gjord ovanpå en byggnad och hade i värmen blivit så mjuk att den inte orkade stå pall för en hoj på stöd som ändå bara väger 200 kilo.
Som tur var så blev det inte så mycket skador:
En repad sidospegel
Fästet som håller i kåpa och sidospegel gick av (aluminiumstag)
En pytteliten repa i bakdelen av kåpan nedanför bönpallen
Ett jack i vänster handtag samt böjt kopplingshandtag
Tror ni det var pinsamt att ringa till Ducati och berätta ovanstående, "Det gick hål på asfalten"
Detta hände igår, efter det så blev det
för att stilla mina sorger.
//Linus
usch.. så mycket kärlek som ligger horisontellt på marken.
Det hade, tro det eller ej, blivit ett stort hål i asfalten där stödet vilade, asfalteringen var gjord ovanpå en byggnad och hade i värmen blivit så mjuk att den inte orkade stå pall för en hoj på stöd som ändå bara väger 200 kilo.
Som tur var så blev det inte så mycket skador:
En repad sidospegel
Fästet som håller i kåpa och sidospegel gick av (aluminiumstag)
En pytteliten repa i bakdelen av kåpan nedanför bönpallen
Ett jack i vänster handtag samt böjt kopplingshandtag
Tror ni det var pinsamt att ringa till Ducati och berätta ovanstående, "Det gick hål på asfalten"

Detta hände igår, efter det så blev det

//Linus