kan man bli för fet

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Kan man bli för fet för att åka sport hoj???? :va

bakrund till frågan är för när jag va och kollade på trajja 600 tt så hade jag min bror med mej och han säger då till mej " du kan inte ha en sån hoj du är för stor den ser skit liten ut under dej köp en custom istället" jaha tänkte jag kul
183 cm 120 kg fet javisst

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
nattvakten skrev:

bakrund till frågan är för när jag va och kollade på trajja 600 tt så hade jag min bror med mej och han säger då till mej " du kan inte ha en sån hoj du är för stor den ser skit liten ut under dej köp en custom istället" jaha tänkte jag kul
klart som fan du ska köra sport, jag kör retta 178cm/120kg:)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Ravetrancer skrev:
klart som fan du ska köra sport, jag kör retta 178cm/120kg:)

är rettan större än resexan?? är den typ lika stora som en 600tt??

haha fan vilken korkad fråga ser jag nu, jaja
man vill ju inte se ut som en JÄTTEBEBIS :yoparty

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
nattvakten skrev:
är rettan större än resexan?? är den typ lika stora som en 600tt??

haha fan vilken korkad fråga ser jag nu, jaja
man vill ju inte se ut som en JÄTTEBEBIS :yoparty

Sover alla idag :confused:

Tokas

Hoj hänger i garagetak, dags att skruva?
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV mille -02
nattvakten skrev:

Ähh, skit i brorsan!

Men å andra sidan...

-du kanske borde skaffa en hoj med mer vridmoment?

-Räkna på vad det skulle kosta att lätta hojen 10 kg med kolfiber, titan mm, och bjud dig själv på en semester för motsvarande pengar när du bantat samma vikt!

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
hehe har tappat nästan 10 sen februari, men man kanske ska lyssna till vad han sa, han var iallafall ärlig

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Köp dig en större hoj då. Busa, blackbird?

Du har det problemet som många hade när dom körde 125'a. Stor karl på en liten hoj. Nu har du iaf chansen att skaffa en hoj som matchar din storlek.
Be brorsan ta en bild på dig med en digitalkamera när du provsitter hojar. Då får du själv se hur det ser ut. :tummenupp

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Jo. E bare å åk, eller nåt :)
Ninjorna e ju ite så små heller...
/F.

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Menar du att det finns dom som säger så bakom ryggen på oss "fullvuxna" ?? Jag åker GSX-R -85 men vridet va obefintligt med mig på. Blev nära på frånåkt av en cbr600 -92 med skjuts.. Hystade i en 1100 motor och går jämt med R6:eek:r med småkillar runt 60-70kg, men så ligger man ju strax under 120 "pannor" :rofl Köp en äldre med volym det ÄR roligare, från att knappt få upp hojen på ettan, Så kan jag få till hyffsade repor på slangen i mellan 140-170 :tummenupp :yoparty

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Klart du ska ha plastraket! Men som några redan sagt kanske du ska titta på någon större modell med bättre vrid än en 600. Kwak-ninjorna zx9r är rätt stora. Finns bara ett sätt att ta reda på det - prova!

Lycka till :tummenupp

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
sanntur skrev:
Menar du att det finns dom som säger så bakom ryggen på oss "fullvuxna" ?? Jag åker GSX-R -85 men vridet va obefintligt med mig på. Blev nära på frånåkt av en cbr600 -92 med skjuts.. Hystade i en 1100 motor och går jämt med R6:eek:r med småkillar runt 60-70kg, men så ligger man ju strax under 120 "pannor" :rofl Köp en äldre med volym det ÄR roligare, från att knappt få upp hojen på ettan, Så kan jag få till hyffsade repor på slangen i mellan 140-170 :tummenupp :yoparty

Vilken kille :hihi :tungan

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
sanntur skrev:
hahahahah :D :D

Pebl

Flyter fram
Gick med
17 Oct 2003
Hoj
-06 BMW R1200S,-99 BMW K1200LT
satsa du på en större sporthoj med rejält vrid, passar bättre för oss som inte lider av dvärgväxt. (192cm och cirkus 130kg)

Själv har jag fått kommentar om att jag borde köpa en större hoj och sluta fara omkring på "den där 125:an", allting är ju relativt och relativt mig är allt smått.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
det är ju skit att försäkringen sabbar allt, jag fick mitt körkort 28 maj och får betala hutlösa summor för att försäkra.

FZR 1000 -92 28 000 kr hel år, det har jag fan inte råd med

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
låter som ett bra pris men då förmodar jag att du ha haft lappen längre än mej, men what a fuck det få väl lösa sig på något sätt.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år