Kan man dela dag på Knudan den 17/8?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Och nästa fråga är om någon då i vit grupp kan tänka sig att köra em om jag kör fm, jag betalar givetvis hälften och har plats på släpet för en extra hoj.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Är man riktigt fiffig så flaggar man fm medans den andre kör och sedan gör man tvärtom på em, på det viset så hjälper man SSEMSE och får dessutom gratis körning.

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6
Är man riktigt fiffig så flaggar man fm medans den andre kör och sedan gör man tvärtom på em, på det viset så hjälper man SSEMSE och får dessutom gratis körning.

Så resonerar en "gammal" klok man :D Ungdommarna kör hela dagen och hoppas någon annan ställer upp och flaggar :va

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Det verkar ha löst sig, tack och hoppas nu att det ösregnar så man får träna lite feta sladdar.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Det verkar ha löst sig, tack och hoppas nu att det ösregnar så man får träna lite feta sladdar.

Nej det gick inte att göra såhär.

Jag har mailat in ett förslag, heldagar: den som bokat sig men vet att han inte kan köra 2 veckor innan träningen mister sin plats och sina pengar.

Denna plats går in på marknadsplatsen med krav att den som tar platsen flaggar fm och kör em eller omvänt, denna körning blir gratis.

På så vis får SSEMSE in funkisar och ekonomin blir räddad.

Swappe

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
uhm.. ingen!
Nu är jag kanske helt ute o snurrar...

...men om jag vet att jag inte kan köra, två veckor innan en knutstorpskörning, så kan jag väl dyka upp på plats och överlåta denna till någon annan som kört i samma grupp tidigare?

Man vill ju inte bli av med både pengar och plats, speciellt inte när man vet om det 2 veckor innan! Det känns lite kasst faktiskt.

just my 2 cents. :)

Edit: eller du är bara otydlig i vad du skriver (som vanligt)? Du menar kanske att personen som blir av med/lägger ut sin plats på MP får tillbaka sina pengar? (står i ditt inlägg att man ska mista både plats och pengar, men jag förstår inte om du menar det som att det är så nu, eller om du vill ha det så i ditt förslag)?

Edit 2: Det ska vara SOL på fredag! Gubbf*n!!! :kulspruta

Last edited by a moderator:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nu är jag kanske helt ute o snurrar...

...men om jag vet att jag inte kan köra, två veckor innan en knutstorpskörning, så kan jag väl dyka upp på plats och överlåta denna till någon annan som kört i samma grupp tidigare?

Man vill ju inte bli av med både pengar och plats, speciellt inte när man vet om det 2 veckor innan! Det känns lite kasst faktiskt.

just my 2 cents. :)

Edit: eller du är bara otydlig i vad du skriver (som vanligt)? Du menar kanske att personen som blir av med/lägger ut sin plats på MP får tillbaka sina pengar? (står i ditt inlägg att man ska mista både plats och pengar, men jag förstår inte om du menar det som att det är så nu, eller om du vill ha det så i ditt förslag)?

Edit 2: Det ska vara SOL på fredag! Gubbf*n!!! :kulspruta
Ponera att individen är sjuk eller pga annat inte kan närvara då? I mitt yrke så kan jag få dra utomlands på jobb med väldigt kort varsel.

Last edited by a moderator:

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Nej det gick inte att göra såhär.

Jag har mailat in ett förslag, heldagar: den som bokat sig men vet att han inte kan köra 2 veckor innan träningen mister sin plats och sina pengar.

Denna plats går in på marknadsplatsen med krav att den som tar platsen flaggar fm och kör em eller omvänt, denna körning blir gratis.

På så vis får SSEMSE in funkisar och ekonomin blir räddad.

Ekonomin blir räddad för vem? Platsen är ju redan betald...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Varför skall man då besvära sig med att meddela att man ställer sin plats till förfogande? Särskilt som saker och ting kan förändras på två veckor...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning