Mattsson88
Medlem
Kan man ställa om avgasportarna på en sachs zz?
Och hur gör man?
Och hur gör man?
Mattsson88 skrev:Kan man ställa om avgasportarna på en sachs zz?
Och hur gör man?
Hur kommer det sig att din avgasport "försvann" föresten???? solid snake??NSR_Martin skrev:Varför vill du ställa om dom...?
Jag måste fixa avgasporten på NSRen i vinter, ska följa denna tråd, trotts att jag har mycket att göra dagar som dessa, men jag ska försöka att hinna med
Min honda va omtänksam. Fråga solid snake, han kommer hålla med...philsson skrev:Hur kommer det sig att din avgasport "försvann" föresten???? solid snake??
NSR_Martin skrev:Min honda va omtänksam. Fråga solid snake, han kommer hålla med...
Solid snake skrev:Man får ju aldrig skruva på en honda, när den väl pajjar ska man vara glad.
Den pajjar inte för att den är dålig, den pajjar för att den är omtänksam.
Annars får man ju ALDRIG pilla på den, precis som med flickor, dom får aldrig NSR_Martin pilla på, han får bara pilla på HOMOLAS.
www.google.se funkar för domflästa. för resten så funkar butikenMattsson88 skrev:Men seriöstr var får man tag på en bruksanvisning till en sachs zz om man inte vill köpa en?
philsson skrev:www.google.se funkar för domflästa. för resten så funkar butiken
Soon my friend, yooou will be banned!Solid snake skrev:...han får bara pilla på HOMOLAS.
nomolas skrev:Soon my friend, yooou will be banned!
Ja det har dom hållt på med ett tag.. varför tror du google startade över huvudtaget?..Solid snake skrev:Säljer google bruksanvisningar?
Finns väl några st.. typ altavista eller yahoo.. aa du.. bara prova sig fram.. msn är också en grymt bra sökmotor om du nu vill ha lite överflödiga förslagMattsson88 skrev:hmm jadu kanske för att ngn ville ha ett ställe där man kunde få tag i lite falsk och sann information. Eller? Nej men om man inte hittar annat än bara tyska sidor där då? och jag kan inte tyska så bra! Ingen som vet någon annan bra sida?
ja så kan man också se det men ingen som vet en betämd sida där de har just handböcker och liknande prylar? Förutom `Philsson´philsson skrev:Finns väl några st.. typ altavista eller yahoo.. aa du.. bara prova sig fram.. msn är också en grymt bra sökmotor om du nu vill ha lite överflödiga förslag
finns nog många bra butiker men det lättaste sättet atthitta dom är endå genom att söka. finns ju andra sätt också.. eniro till ex. funkar bra för mig.Mattsson88 skrev:ja så kan man också se det men ingen som vet en betämd sida där de har just handböcker och liknande prylar? Förutom `Philsson´
då menar jag inte en sökmotor.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |