Kan man va allergisk mot kyckling?

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Käka en kycklingsallad förut och nu springer jag konstant på dass och sprayar. Likadant varje gång jag får i mej den där fågeln även fryst micromat så tillagningen är ju inte fel, det är bara kyckling som är problemet, när jag äter den som ägg så går det bra även när jag äter kycklingens mamma och hennes kusin kalkonen har dock inte smackat på pappan, går han att äta förresten?.hur e det möjligt att jag blir så risig av kycklingen? :3freak

robbandalal skrev:
Käka en kycklingsallad förut och nu springer jag konstant på dass och sprayar. Likadant varje gång jag får i mej den där fågeln även fryst micromat så tillagningen är ju inte fel, det är bara kyckling som är problemet, när jag äter den som ägg så går det bra även när jag äter kycklingens mamma och hennes kusin kalkonen har dock inte smackat på pappan, går han att äta förresten?.hur e det möjligt att jag blir så risig av kycklingen? :3freak

Vi är ju alla olika...

Men omöjligt är det ju inte.

robbandalal skrev:
Yes, en som jag känner är allergisk mot kyckling

du kan vara allergisk mot proteinet i kyckling vilket din mage verkar reagera mot. Proteinet i höna, ägg, kalkon och tupp (ja man kan äta tupp, aldrig hört talas om "coq au vin"?) är inte inte samma som i kyckling. kolla bara upp så att du inte fått salmonella eller något liknande.
Fick rn gäst häromkvällen på jobbet som inte tålde kyckling och han förklarade att han fick liknande symtom när han åt kyckling som du.
Lycka till...

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...