Paradoxy skrev:Haha nu kom jag att tänka på detta:
"Fjortisar är som kanintofflor, sköna att sätta på men inget att gå på stan med."
heimdal skrev:nån som vet vart man får tag i rosa kanintofflor? på nätet?
eller i skövde
eller i skövde
Joe Schmoe skrev:Annorlunda fetish?
Lundbeck skrev:Han kanske valde mellan en fjortis eller kanintofflor, o valde tofflorna..?
heimdal skrev:finns de nått som slår kanintofflor med varm hjortronsylt i?
(förutom å smörja in sig i thousand island dressing å bli smiskad av 5 dvärgar i läder? )
nä.. jag ska ge bort dem i en elak present.. så jag ska FAKTISKT inte ha dem själv, jag har redan snygga tofflor
heimdal skrev:finns de nått som slår kanintofflor med varm hjortronsylt i?
(förutom å smörja in sig i thousand island dressing å bli smiskad av 5 dvärgar i läder? )
nä.. jag ska ge bort dem i en elak present.. så jag ska FAKTISKT inte ha dem själv, jag har redan snygga tofflor
Lundbeck skrev:Ge bort dom.... till dig sjäääälv?
SSDD skrev:Skit i Kaninerna ( du får aldrig sätta på nått ändå ) ,Satsa (?) på nått ballt!
Kolla på www.sockiplast.nu
SSDD skrev:Skit i Kaninerna ( du får aldrig sätta på nått ändå ) ,Satsa (?) på nått ballt!
Kolla på www.sockiplast.nu
heimdal skrev:u have a very sick and twisted mind
eller i skövde
Lundbeck skrev:Intressant. Gjorde en goggling på "köpa rosa kanintofflor" och den tredje länken var till en annan tråd på sporthoj.com ...
http://www.google.se/search?hl=sv&q=köpa+rosa+kanintofflor&btnG=Google-sökning&meta=cr=countrySE
heimdal skrev:de blir hemskt många träffar på counterstrike-forum när man söker på "kanintofflor" kan ju bara betyda en sak.. att alla counterstrikespelare är ......
heimdal skrev:de blir hemskt många träffar på counterstrike-forum när man söker på "kanintofflor" kan ju bara betyda en sak.. att alla counterstrikespelare är ......
heimdal skrev:men se till att hjälpa mig å hitta rosa fluffiga tofflor nu istället föratt mobba CSspelare
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|